Avatar billede flol Nybegynder
23. september 2006 - 10:40 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Brænd en DVD med undertekster?

Hey :)
jeg har et problem som går på at brænde en Film ned på en dvd-skive. jeg bruger nero som brændings program. mit problem er bare at jeg har nogle undertekster der skal med, og det skal helst ikke brændes ned som data.
hvordan for jeg så min .AVI fil og min .SUB fil ned på en dvd-skive??
Avatar billede Rocky Juniormester
23. september 2006 - 10:52 #1
der skal du have et program til at lægge sub ind i avi film... så det bliver til 1 fil.

der kan bruges programmet "TMGmpeg" tror jeg nok det hedder
Avatar billede flol Nybegynder
23. september 2006 - 10:56 #2
okay, men nu det vel ikke sådan noget der for filen til at fylde sindsygt meget?
Avatar billede Rocky Juniormester
23. september 2006 - 11:03 #3
nej
Avatar billede flol Nybegynder
23. september 2006 - 11:05 #4
hmm kan ikke rigtig finde det program nogen steder. :/
det kan være du har link til det aller kender andere programer?
Avatar billede Rocky Juniormester
23. september 2006 - 11:07 #5
tror nok... du kan finde noget på www.doom9.org et eller andet sted...
Avatar billede flol Nybegynder
23. september 2006 - 12:33 #6
kan ikke finde noget program til det ? :/
Avatar billede uffesteenberg Novice
23. september 2006 - 20:46 #7
ConvertXtoDVD kan klare det smadderlet! Bare søg det på google... det tog mig ca. 2 timer at lave en 700 mb avi-fil + undertekster om til en DVD-skive :-)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
23. september 2006 - 23:40 #8
Der tænkes nok på TMPGEnc 4.0 XPress. Den akn importere undertekster, me om det duer med det format, ved jeg ikke.
Avatar billede flol Nybegynder
23. september 2006 - 23:43 #9
ConvertXtoDVD var perfekt, til mit problem tak ;D
Avatar billede uffesteenberg Novice
24. september 2006 - 19:05 #10
Jeps, det er ganske udmærket - godt det virkede
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
24. september 2006 - 19:11 #11
De er synd for mig at jge kike kan stvae. :-(
Avatar billede uffesteenberg Novice
24. september 2006 - 20:11 #12
Hæ hæ... jaj kan gåt gi daj et sdave-kursus, ves du har lydst ;-)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
24. september 2006 - 21:24 #13
;o)
Avatar billede cpuproblem Nybegynder
19. januar 2009 - 11:32 #14
Jeg har samme problem...men har også downloadet ConvertXtoDVD, men når jeg skal til at konventere. Siger den der kommer et vandmærke midt i billedet, fordi det er prøveudgaven af programmet. Nogen der har prøvet det?
Avatar billede uffesteenberg Novice
19. januar 2009 - 13:05 #15
Sådan er det bare. Det kan du kun undgå ved enten at betale for programmet eller bruge en ulovlig piratudgave!!
Avatar billede cpuproblem Nybegynder
19. januar 2009 - 14:34 #16
Okay....men er det noget som er vildt irriterende?
Avatar billede uffesteenberg Novice
19. januar 2009 - 20:52 #17
Vandmærket? Well, det er for irriterende til man gider sidde og en film eller lignende med det på!
Avatar billede cpuproblem Nybegynder
20. januar 2009 - 10:08 #18
hehe ok...