Avatar billede php-nybegynderen Nybegynder
22. september 2006 - 23:05 Der er 6 kommentarer

Siden kan ikke vises!

Jeg prøver at gå ind på denne side:

www.roms-vogtere.dk

Jeg har været derinde før, og alle andre end mig kan tilsyneladende se den og komme derind. Kan nogen hjælpe mig med hvad der eventuelt kan være galt, hvad kan jeg gøre?
Avatar billede pcdl Nybegynder
23. september 2006 - 00:33 #1
Du kan evt. prøve at slette dine cookies
Avatar billede webt Nybegynder
23. september 2006 - 07:12 #2
Jeg kan nu heller ikke komme ind på siden - så mon ikke det er dine venners cache eller noget der gør de stadig kan se den
Avatar billede vejmand Juniormester
23. september 2006 - 08:36 #3
Jeg kan heller ikke komme ind på siden......
Avatar billede gratis Nybegynder
23. september 2006 - 13:31 #4
jeg ka komme ind på siden med IE og Opera og Firefox... siden består af en loginbox og et link "Om Siden" så någet andet må være galt, ka ikke lige greje hvad...
Avatar billede kalle_mod Nybegynder
25. september 2006 - 18:58 #5
Som webmaster på siden kan jeg fortælle at det er fordi ejeren af domænet ikke har betalt for at få fornyet domænet :)

Kalle
Avatar billede gratis Nybegynder
25. september 2006 - 19:28 #6
ok ;)