Avatar billede step Nybegynder
22. september 2006 - 14:37 Der er 6 kommentarer

Min lyd den hakker!

Hej Eksperten.dk!

Jeg er en fyr som er ved at rive hårene ud på mig selv af bare forvirring over hvorfor min lyd ligepludselig er begyndt at hakke i takt med at computeren koder? Den har aldrig gjordt det før og computeren opfører sig underligt med at musen fryser fast osv.

Det er blevet lidt bedre efter jeg har kørt diverse antivirus og spyware programmer.

Tro mig - jeg har prøvet alt!

Men computeren vil bare ikke lade være med at hakke i lyden og opfører sig langsom når den koder.

Jeg har kikket på alt føler jeg, kan i hjælpe med?

Det startede altsammen lige efter at microsoft kom med de sidste sikkerhedsopdateringer og efter jeg genstartede så var problemet der!

Det mest stressende ved det hele er, at jeg har min hjemmeside liggende på min computer. Altså jeg bruger min computer som server for min hjemmeside og det er begyndt at gå godt med besøgende osv. Siden min computer er blevet langsom er min hjemmeside det også og jeg har prøvet at slukke for serveren, men det var bare det samme.

Håber i kan hjælpe mig? Jeg har brug for ekspert-råd!

De kærligste hilsner
Klaus :o)
Avatar billede gratis Nybegynder
22. september 2006 - 17:18 #1
når du er sikker på det er kommet efter de sidste Microsoft opdateringer, ka du prøve at afinstallere dem en efter en for at se om det er det der er problemet...
de sidste opdateringer er disse:

Security Update for Windows XP (KB919007)
Security Update for Windows XP (KB920685)
Update for Windows XP (KB920872)
Update for Windows XP (KB922582)

sidder lige og lure på disse opdateringer med programmet (freeware) "Winupdateslist" ka hentes her, http://www.nirsoft.net/utils/wul.html
og ka via programmet se at opdateringen "KB920872"  indeholder lydopdateringer, så du ka jo prøve at starte med den ;)
Avatar billede step Nybegynder
03. oktober 2006 - 20:34 #2
Hej gratis!

Jeg har prøvet at afinstallere dem, men det virkede ikke. Så har installeret dem igen. Har du andre forslag?

Kærligst Klaus! :o)
Avatar billede gratis Nybegynder
04. oktober 2006 - 13:43 #3
måske ka det være system filer der er gået i stykker, prøv det her:

skriv denne kommando i promt eller kør , sfc /scannow (bemærk mellemrum mellem sfc og scannow) det scanner for manglende eller beskadiget system filer,du skal ha din windows cd i drevet, når scanningen er færdig for du ingen besked om der er fundet fejl eller installeret friske filer, det er normalt.Genstart maskinen når det er gjort.
Avatar billede step Nybegynder
15. november 2006 - 15:56 #4
Jeg fik rettet fejlen ved at geninstallere hele systemet. Der var mange andre problemer og det løste problemet. Viste sig at nogle hackere eller noget havde sniget sig ind igennem min server og placeret virus! Træls.. Men tak for hjælpen, du får dine point med det samme;)
Avatar billede step Nybegynder
15. november 2006 - 15:57 #5
Hvordan er det lige man giver point?:/
Avatar billede gratis Nybegynder
15. november 2006 - 17:59 #6
jeg samler ikke på point, så dem snupper du bare selv, du gør sådan her:

læg selv et svar,( flyt knappen ude til venstre fra kommentar til svar ) MARKERE dit navn og trykke på accepter.