Avatar billede matthiasmarkussen Nybegynder
22. september 2006 - 14:36 Der er 2 kommentarer

Er det muligt at have to formularer knyttet til en submitbutton?

Jeg har en formular, hvor der indtastes data, til en database.
Jeg kunne godt tænke mig at når der oprettes en post i databasen, sendes der en mail til administratoren.

Dette har jeg kun fået til at "virke" ved at have min ene formular, og derefter redirecte til den anden. Dvs to seperate sider, med to seperate knapper...

Er det muligt at fixe dette på en smartere måde?
Jeg har ikke fundet noget ved at søge - Jeg lagde sagen under javascript, da jeg tænkte at det formentlig blev løsningen :-)
Avatar billede hmm10 Nybegynder
22. september 2006 - 20:23 #1
Og du snakker om 100% javascript? Hvis du bruger et serversprog som fx. PHP, kan du jo blot sende de mails som du vil på én gang.
Avatar billede matthiasmarkussen Nybegynder
25. september 2006 - 08:10 #2
Hov - sorry.... Der er tale om ASP - ihvertfald i forbindelse med mine formularer og DB