Avatar billede mlabc Nybegynder
22. september 2006 - 10:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rules vil ikke køre

Jeg bruger notes ver 6.5.1 har lavet nogle rules i min mailbox, men ak de kører ikke. Jeg har følgende fejlmed. i log'en

Error registering mail rule 0 for database mail\mil.nsf: Insufficient memory - NSF monitor pool is full.

Jeg er ikke helt klar over hvor jeg kan rette dette, er der nogen der kan hjælpe
Avatar billede jogii Nybegynder
22. september 2006 - 12:44 #1
Hej Michael,
Det ser ud til at være en fejl der er løst med 6.5.4 eller senere ...
http://www-1.ibm.com/support/docview.wss?uid=swg21156542

Forøvrigt, hvor er du nu? Et sted med tidssvarende servermiljø kan jeg se :-)
Avatar billede mlabc Nybegynder
22. september 2006 - 12:55 #2
Hej Jörg, jeg er hos Lyngby-Taarbæk kommune, dejligt at arbejde i nogenlunde opdateret miljø. Jeg tænkte nok at der skulle opdateres.... tak for det
Avatar billede mlabc Nybegynder
25. september 2006 - 10:25 #3
heps
Avatar billede jogii Nybegynder
25. september 2006 - 10:30 #4
ok, svaret :)