Avatar billede mlabc Nybegynder
22. september 2006 - 08:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Simpel agent der ikke vil køre

Jeg arbejder i et notes 6.5.1 miljø. Jeg har lavet en simpel agent der skal sende mail fra en fælles mailbox, til en person. Agenten er scheduleret til at køre hver halve time, og køre på alle new documents. Hvis jeg køre den manuelt så virker det, hvis scheduleringen skal køre den sker der intet... dvs agenten køre men den sender ingen mail. Jeg har kigget i log'en synes ikke jeg kan se nogen fejl (agenten er signet til at køre på serveren). Er der nogen der har et bud?
Avatar billede vivler Nybegynder
22. september 2006 - 09:09 #1
En anden mulighed var at lave en regel på den fælles mailbox, som sende alle mail videre til den person...Det bruger vi hos os
Avatar billede mlabc Nybegynder
22. september 2006 - 09:14 #2
ja, det har jeg tænkt på, men kan man ikke kun sætte det til én person.
Avatar billede vivler Nybegynder
22. september 2006 - 09:22 #3
Nej - du kan godt sende til flere, de personer skal bare stå i samme regel, da hvis du oprette dem enkelvis og selv om det er aktive kun tager den ene person. Fordelen ved at bruge regel er også at du får mail videresend i samme sekundt den ankommer den fælles postkasse.
Avatar billede mlabc Nybegynder
22. september 2006 - 09:30 #4
Ok, har du et eks på hvordan en regl kunne se ud. Thi den regl jeg har oprettet ser ikke ud til at virke
Avatar billede vivler Nybegynder
22. september 2006 - 09:31 #5
Har du en mailadr. , så sender jeg lige en skærmprint
Avatar billede mlabc Nybegynder
22. september 2006 - 09:35 #6
super tak for det, du kan sende til mil@ltk.dk
Avatar billede vivler Nybegynder
22. september 2006 - 09:38 #7
Skal køre om lidt, så prøver lige ast beskrive, så andre også får glæde af det.
Ny regel - vælg "Alle dokumeneter" i opret betingelse - klik Tilføj
I angiv handling: Send kopi til + Fuld + udfyld til feltet via adresseopslag - tilføj handling, udfyld igen send fuld kopi +  navn fra adresseopslag +  tilføj osv..
Klik OK til sidst
Avatar billede mlabc Nybegynder
22. september 2006 - 09:44 #8
Heps vivler tak for det
Avatar billede mlabc Nybegynder
22. september 2006 - 09:44 #9
og tak
Avatar billede vivler Nybegynder
22. september 2006 - 09:50 #10
Velbekommen :o)