Avatar billede jesper85 Nybegynder
21. september 2006 - 21:39 Der er 1 kommentar

Mangler idéer til website

Hej experter :-)

Jeg skal til at lave en 3d chat sammen med en ven men vi mangler idéer til den for vi vil jo gærne lavet noget exter på vores 3d chat som gør at folk vælger vores chat frem for anders vi har kikket lidt på

3dbyen.dk
NetSlottet.com

hvilken af de 2 syns i er bæst og mest brugervenlig ?
og hvad har i af idéer til en 3d chat ?
Avatar billede kingzicz Nybegynder
21. september 2006 - 22:10 #1
Der var en gang en chat der hed cool3dchat.dk den er gået ned på grund af hack, men vil sige det er den fedest chat, der har været af 3d chatte , der var rigtig mange bruger , venlige  og glade .. lidt synd den blev hacket ( pga. dem der havde den ikke ville passe den ) det er en vigtig detalje når man laver en chat, men sådan noget som smidninger af diverse ting og konkuranser om ting var en ting der var godt der fra , man kunne købe suite ( normal, VIP , konge , Præsident ) så skiftede farven på ens nick alt efter hvor lang tid man havde været der inde, også en ret nice detalje, men der ligger sikkert stadig screens af den på google, ellers er det sikkert også et meget godt sted og få ideer.

Håber du kan bruge det til noget. : )

// kingzicz