Avatar billede straegaard Nybegynder
21. september 2006 - 17:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Proceslinje 'fryser'

Jeg har et problem med at min computer en gang imellem fryser "halvt". Dvs. at jeg sagtens kan skifte rundt mellem åbne programmer med alt+tab, men jeg kan ikke åbne nye programmer eller klikke på noget i proceslinjen.
Da jeg installerede driveren til mit grafikkort GeForce 7600GS fik jeg at vide at dette kort ikke er på listen over windows godkendte kort og at det ikke kunne garanteres at dette kort ville kunne køre korrekt sammen med windows.
Eller noget i den stil i hvert fald :D

Så jeg tænkte på om disse to ting kan hænge sammen og om der er en anden løsning end at købe et nyt grafikkort.
Avatar billede nurriz Nybegynder
28. september 2006 - 20:04 #1
Når proceslinjen fryser er det som regel et tegn på at explorer har taget turen op i 99% cpu land og derefter er braget ned.

Hvilke drivere bruger du til dit Nvidia kort?
Avatar billede straegaard Nybegynder
29. september 2006 - 14:46 #2
Problemet er løst. Jeg har desværre glemt at lukke tråden her.
Efter at jeg fik min nye computer lavede jeg nogle spørgsmål herinde som løste sig helt af sig selv efter at jeg havde formateret og så har jeg åbenbart ikke fået lukket alle sammen.