Avatar billede radolno Nybegynder
21. september 2006 - 16:23 Der er 5 kommentarer

Tilføje Accesspoints til klienter automatisk

Jeg har en del klienter på et netværk, de skal også have mulighed for wireless tilgang, der er bare det ved det, at jeg gerne vil slippe for at gå rundt til samtlige og trampe wpa-psk nøglen ind. Er der ikke en nem metode til at undgå dette. Evt. bat-fil. eller reg-fil via login-scriptet?
Avatar billede radolno Nybegynder
21. september 2006 - 16:24 #1
Jeg har en Win 2003 server, og alene XP pro klienter......
Avatar billede niels_hansen Praktikant
21. september 2006 - 16:27 #2
hvordan vil du afvikle et loginscript på klienten hvis der endnu ikke er oprettet en forbindelse ? du skal nok mere kigge på radius, og WPA via radius
Avatar billede radolno Nybegynder
29. september 2006 - 10:48 #3
Problemet er jo ikke at skabe forbindelse, der skal trampes access-points ind Wireless-kortene, og umiddelbart har jeg ikke viden om hvorledes dette kan gøres uden, at jeg manuelt skal have fat i hver enkelt pc, hvilket er alt for tidskrævende efter min mening.
Avatar billede radolno Nybegynder
19. oktober 2006 - 13:39 #4
Ak, ja.

Det er åbenbart sværere end som så...
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 08:20 #5
brug for mere hjælp ?