Avatar billede hunden Nybegynder
19. november 1999 - 06:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP ( HASTER )

Jeg ville høre om der er en der har en kode, som gør at man ikke kan minmere icq
Avatar billede ranger Nybegynder
19. november 1999 - 07:34 #1
Lave et program der checker f.eks. 4-10 gange i sekundet om dit ICQ vindue er minimeret, og hvis det er det "normaliserer" du det. Det er et relativt simpelt og lille VB program du skal lave, men skal dog have fat i nogle få (og relative nemme) WinAPI kald for at få et handle til dit ICQ vindue, og normalisere det.

Alternativet hedder at du går ind og retter i ICQ-programmet (Reverse Engineering), og det ER IKKE simpelt! Der skal du kende MEGET til Assembler og Windows!

Hvorfor ønsker du ikke at ICQ kan minimeres?

/El Ranger.
Avatar billede rober Nybegynder
19. november 1999 - 08:33 #2
Jeg har et menu program som køre på min computter og bliver icq minimer kan man ikke starte det op igen. uden at man lukker mit menu system.

er der ikke en der har en kode til det..
Avatar billede rober Nybegynder
19. november 1999 - 08:36 #3
grunde til at jeg svare på hundens spørsmål er at jeg har hørt om min ven ikke kan søge på det spørsmål for mig.
Avatar billede hunden Nybegynder
01. april 2000 - 16:28 #4
Lukket..