Avatar billede mogensen Nybegynder
16. maj 2001 - 22:01 Der er 65 kommentarer og
1 løsning

Stilrent logo - 250 point + 250 kr

Seriøst stilrent logo søges. Logoet må gerne signalere noget internationalt og professionelt (Jeg er 50 år!) Det valgte logo vil give den heldige/dygtige designer en god reference, da logoet skal bruges både på brevpapir, hjemmeside (www.intercultural.dk - ny version kommer på nettet til sommer), visitkort mv. både i Danmark og rundt om i verden.

Logoet må gerne signalere noget globalt (evt. en stregtegnet globus med antydning af længde og breddegrader) sammen med forkortelsen ICS (eller med ICS skrevet ind i globen).
Ved siden af eller nedenunder skal der stå
Intercultural Consultancy Services

Og derunder igen flg. oplysninger

Mogens S. Mogensen, Ph.D.
N. J. Holms Park 55
6070 Christiansfeld
Denmark
Phone: +45 74562282
Fax: +45 74562382
Mobile: +45 26175712
E-mail: mogensen@pc.dk
Website: www.intercultural.dk

Logoet må gerne være rødt, metalblåt eller gråt/sølvfarvet. Selve teksten skal stå med mørkegrå nuance.
Avatar billede fastpoint Nybegynder
16. maj 2001 - 22:10 #1
jeg vil lige prøve_=)
Avatar billede prodic Mester
16. maj 2001 - 22:11 #2
Vil lige nævne prisen ude i den virkelige verden, der kommer du gladeligt til at betale mere end 6.000 kroner for en kvalitet som minder om den du efterlyser.
Ville bare nævne det. :-)
Vil gerne gøre det, men ikke for den sum penge som du tilbyder.
Avatar billede fastpoint Nybegynder
16. maj 2001 - 22:16 #3
LOL

når sådan et spørgsmål bliver oprettet i Programmering: 3D

eller lignende siger du altid

pst... Job/opgaver: Freelance
eller sådan noget

den er i Job/opgaver: Freelance, men nu vil du have penge.

OKAY JEG ER LIGEGLAD..ville lige nævne det
Avatar billede prodic Mester
16. maj 2001 - 22:18 #4
Nej jeg tilbyder skam bare min hjælp i tilfælde af at mogensen ikke får et tilfredsstillende resultat herinde fra, og ønsker at betale sig fra det.
Avatar billede mogensen Nybegynder
16. maj 2001 - 22:24 #5
Jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg har et job ved siden af, og at det jeg foretager mig i Intercultural Consultancy Services er NGO arbejde der hovedsageligt foregår i Afrika. Jeg har altså ikke noget firma og det er altså ikke kommercielt. Men hvorfor ikke også være lidt professionel når man arbejder i NGO sammenhæng?

-> Prodic, jeg har set en del af det arbejde du laver og er imponeret af det. Hvis du alligevel ville bruge 15 minutter af din tid på et udkast, ville jeg bestemt være meget taknemlig. Venlig hilsen Mogens S. Mogensen
Avatar billede fastpoint Nybegynder
16. maj 2001 - 22:25 #6
Stilrent logo - 250 point + 250 kr

er det ikke nok prodic?
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. maj 2001 - 22:26 #7
Nu har jeg ikke meget forstand på logoer. Men plejer de ikke at skulle være enkle? Man kan da ikke skrive 10/11 lijer tekst?
Hvis det er til visitkort skal du vel bare bruge logoet som baggrund og så skrive teksten oven på?

(Jeg kan ikke lave sådan et logo, men nu kan det også have noget at gøre men mangel på erfaring. Jeg har forsøgt.)
Avatar billede mogensen Nybegynder
16. maj 2001 - 22:27 #8
Logoet skal kunne stå for sig selv.
Men logoet skal også kunne stå sammen med de oplysninger, som jeg har opført.
Avatar billede prodic Mester
16. maj 2001 - 22:32 #9
Mogensen->Problemet med et logo(noget simpelt), er at det tager lang tid at udvikle, da der skal mange forsøg til for at finde noget der symbolisere det korrekte.
Deraf også prisen over de 6.000 kroner.

Fastpoint->Læs ovenstående!
Avatar billede mogensen Nybegynder
16. maj 2001 - 22:38 #10
Prodic, jeg så det logo/banner du lavede for lupoclub på 15 minutter. Det var da helt ok. ;-}www.lupoclub.com/
Jeg kunne da sagtens leve med et logo i samme kvalitet. Så jeg venter spændt.
Vh Mogens S. Mogensen

Avatar billede tommyf Nybegynder
16. maj 2001 - 22:42 #11
2. Linje står ikke lavt nok, men det kan ordnes :o)
www.whitehat.dk/tommyfroekjaer/logo.gif
Avatar billede hoejrup Nybegynder
16. maj 2001 - 22:43 #12
Du kan ikke sammenligne tiden med prisen, for en tandlæge tager 800 kr. for en enkelt tandfyldning.
Arbejdet tager kun 15 minutter, men han har investeret 500.000 kr. i udstyr. Det samme gælder for mange designere, der har investeret en formue i værktøjer og computere. Samtidig kan du være sikker på at prodic har brugt mere end 15 minutter, for det er ikke sikkert at du rammer rigtigt den første gang. Der skal faktisk mange skitse tegninger til.

/per
Avatar billede mogensen Nybegynder
16. maj 2001 - 22:47 #13
Jeg var såmænd blot interesseret i at få nogle bud fra folk, der havde lyst til at gøre en lille indsats mod at få en slat penge til en glad aften...
Hvis du undersøger lupoclub spørgsmålet grundigt vil du kunne læse, at han selv siger, at han brugte 15 minutter på opgaven.
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. maj 2001 - 22:48 #14
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. maj 2001 - 22:58 #16
Og stilheden bredte sig... *G* man har vel lov til at gøre en forsøg.
Må jeg høre?
× Hel ved siden af?
× Et par små ændriger?
Avatar billede mogensen Nybegynder
16. maj 2001 - 23:05 #17
Godt forsøg, og tak for det, men måske ikke lige i øjet. Der er et billede af en globus bag teksten, men jeg mangler et egt. logo.
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. maj 2001 - 23:07 #18
Okay - men der er stadigt svært at lave en novelle om til et logo... der er ligesom for meget tekst.
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. maj 2001 - 23:15 #19
Mogens >> Hvad med noget i denne stil ? Det er godt nok ikke en globus, men alligevel...

http://eksperten.ljweb.com/ics_1.gif
http://eksperten.ljweb.com/ics_2.gif

Regn disse for udkast. Når det drejer sig om velgørendhedsarbejde vil jeg bruge lejligheden til at tilbyde en komplet pakke af design til visitkort, brevpapir samt Internet design til en meget favorabel pris du ikke finder matchet andre steder. Skriv til mig så fortæller jeg dig om et tilbud du ikke vil kunne modstå ...

/ Lars
ljweb@ljweb.dk
Avatar billede -onslow- Nybegynder
16. maj 2001 - 23:28 #20
Mogens jeg vil gerne prøve!!

\\*Anders*>
Avatar billede -onslow- Nybegynder
17. maj 2001 - 00:44 #21
Mogens det bliver ikke til noget!
Har nu bixet med det i en time uden noget brugbart rasulttat
Avatar billede prodic Mester
17. maj 2001 - 00:56 #22
Mogensen->Det jeg lavede for LupoClub.dk det var ikke et logo i den forstand. Det var et banner. Der er meget stor forskel på et logo og et banner, som hoejrup nok vil give mig ret i.
Og ja de 15 minutter passer nu meget godt, altså excl. billedhentning etc. Et logo er en meget længere proces.
Ønsker du et logo til brevpapir, visitkort etc. så er prisen også derefter. :-)
Du siger bare til, hvis jeg skal blande mig yderligere i sagen, hvilket jeg gerne gør så længe vi er enige om opgavens pålydende/omfang.
Avatar billede vipez Nybegynder
17. maj 2001 - 01:04 #23
*hehe jeg kan ikke la vær og tænke på misskat hver gang der står logo eller banner i starten af et sprg.

*Jeg tænker altid når der er endnu et sprg som misskat ELLER prodic har \"vundet\" ;o)
Avatar billede Jman Praktikant
17. maj 2001 - 09:30 #24
\'a laver et i eftermiddag
Avatar billede staz Nybegynder
17. maj 2001 - 10:32 #25
Her er et par forslag. Jeg har kun lavet logo´et. Resten af teksten sættes på hvis du kan lide ideerne.

---- Staz ----
Avatar billede staz Nybegynder
17. maj 2001 - 10:34 #26
Ups, her er url´en.

www.pixel-studios.dk/ics

---- Staz ----
Avatar billede darkhero Nybegynder
17. maj 2001 - 11:45 #27
JEg laver et par udkast senere
Avatar billede darkhero Nybegynder
17. maj 2001 - 16:50 #28
Er det noget som dette: www.be4it.dk/Raisltlin/ics.gif
?

Du får selvføljelig PSD-filen med :)

(DET ER KUN ET UDKAST, rettelser modtages)
Avatar billede darkhero Nybegynder
17. maj 2001 - 16:52 #29
Avatar billede prodic Mester
17. maj 2001 - 17:09 #30
Et logo laves i Illustrator(en AI-fil), derfor tvivler jeg på at en psd-fil kan bruges :-)
Avatar billede biginjapan Nybegynder
18. maj 2001 - 16:27 #31
Hej Mogens, her er to forskellige udkast (bemærk: udkast). Var det noget?

http://www.whitehat.dk/biginjapan/ics1.htm
http://www.whitehat.dk/biginjapan/ics2.htm

Avatar billede Jman Praktikant
18. maj 2001 - 16:35 #32
Jeg har lavet et logo, men en eller anden bøllehat har lukket mig ude, så jeg ikke kan uploade skidtet - må jeg sende det til dig.
Du får den som JPG, men jeg har lavet den i Illustrator- altså i vektor?
Avatar billede mogensen Nybegynder
18. maj 2001 - 16:43 #33
Til Superior
Ja, send det endelig
til mogensen@pc.dk
Vh Mogens
Avatar billede cmk30 Nybegynder
18. maj 2001 - 17:54 #34
Davs Mogensen!!!

Giv lige din mening om den her:
Http://home3.inet.tele.dk/nikn/ICS

Mvh _-CMK30-_
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. maj 2001 - 17:58 #35
Er godt nok ikke Mogens - men tror også han vil synes at en 404-side er meget grim som logo.
Avatar billede cmk30 Nybegynder
18. maj 2001 - 17:59 #36
Undskyld, forkert link

Http:///home3.inet.tele.dk/nikn/mog

Så skulle den virke :-D
Avatar billede prodic Mester
18. maj 2001 - 18:00 #37
Avatar billede prodic Mester
18. maj 2001 - 18:01 #38
:-)
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. maj 2001 - 18:01 #39
godt vi har dig prodic :)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
18. maj 2001 - 18:05 #40
prodic>>nice.....hvad hedder den fgont du bruger?

/MN
Avatar billede cmk30 Nybegynder
18. maj 2001 - 18:05 #41
Tak :-)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
18. maj 2001 - 18:06 #42
fgont=font

/MN
Avatar billede cmk30 Nybegynder
18. maj 2001 - 18:06 #43
Hey, master nemo, det er mig der har lavet den!!!
Avatar billede master_nemo Nybegynder
18. maj 2001 - 18:09 #44
når....sorry....så jeg slet ikke :o)...hehe..vilken font har du brugt?

/MN
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. maj 2001 - 18:12 #45
Mogens >> som forespurgt er her en udgave med din adresse. Du finder også Adobe Illustrator filen der er anvendt der således du kan skalere billedet til den ønskede størrelse og opløsning

http://eksperten.ljweb.com/ics/ics_final.gif
http://eksperten.ljweb.com/ics/ics_final.ai

/ Lars
www.ljweb.com

Avatar billede cmk30 Nybegynder
18. maj 2001 - 18:12 #46
Font = Joy Circuit
Avatar billede peterkopi Nybegynder
18. maj 2001 - 19:13 #47
Hej Mogensen
Tjek lige din email. der ligger 3 kladder fra mig.
Avatar billede nomiz Nybegynder
18. maj 2001 - 19:25 #48
peterkopi> hov hov, vi skal se dem, her på eksperten.dk
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. maj 2001 - 19:27 #49
Nomiz >> Og Superior\'s.
Avatar billede atf_nova Nybegynder
18. maj 2001 - 19:39 #50
her er et bud ... jeg ville ikke påføre al den text på da du jo ved hvad det er der skal stå..  i tilfælde af visitkort så vil jeg foreslå at din info kommer på bagsiden..  brevpapir; ja der skulle være plads nok til din info med en mindre font-størrelse og stadig beholde den grønne farve...
http://www.friserverplads.dk/hunter00/logo-ICS-.gif
og så har jeg også pds-filen ...  =)

mvh
atf_nova
Avatar billede fastpoint Nybegynder
18. maj 2001 - 19:43 #51
*Gør store øjne* *Endnu større*

er det sandt? jo! Prodic har alligevel valgt, at komme med et forsøg...shit hvor bliver resten af pengene af? det der var kun 250kr... 5750kr mangler sgu.

*vuf*
Avatar billede cmk30 Nybegynder
18. maj 2001 - 20:09 #52
atf nova >> hvor har vi baggrunds billedet fra!!! ;)
Avatar billede mogensen Nybegynder
18. maj 2001 - 20:17 #53
Tak for alle forslag til logo. Jeg har valgt Lars\'s forslag www.ljweb.com.
Vh Mogens
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. maj 2001 - 20:27 #54
:o)
Avatar billede atf_nova Nybegynder
18. maj 2001 - 20:35 #55
nåh...  =/.. havde ellers lige knoklet med en ny

....  =/
Avatar billede atf_nova Nybegynder
18. maj 2001 - 20:35 #56
farvel
Avatar billede prodic Mester
19. maj 2001 - 15:55 #57
Fastpoint->Tag lige dine briller på!! Jeg er absolut ikke kommet med noget forslag, jeg rettede bare en tribel /// til en // så cmk30\'s url var til at klikke på.
:-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. maj 2001 - 21:37 #58
Øvbøv, slået af en professionel designer igen. Hvorfor sker det altid *GG*
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. maj 2001 - 21:49 #59
tommyf >> programmør even :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. maj 2001 - 21:51 #60
Bare træd i det. Men hvis du engang tør kan vi se hvem der kan lave den mest effektive PHP-chat... du får bøllebank... ups, det eneste PHP jeg kan er \"Echo\"
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. maj 2001 - 21:56 #61
*g*
Avatar billede Jman Praktikant
21. maj 2001 - 15:24 #62
Avatar billede atf_nova Nybegynder
22. maj 2001 - 03:06 #63
superior-> ej hvor er den fed!!!
hvor\'n gjorde du det der med teksten omkring globusen?
Avatar billede Jman Praktikant
22. maj 2001 - 11:09 #64
hæhæ - adobe dimensions!
Avatar billede peterkopi Nybegynder
23. maj 2001 - 17:40 #65
>nomiz + RESTEN af jer: Undskyld den manglende publicering af logoerne. De ryger ud på http://www.peterogdeandrekopier.dk/DEMO/Eksterne/ics_logoer.htm hurtigst!
Avatar billede peterkopi Nybegynder
29. maj 2001 - 15:34 #66
Lige nu er \"hurtigst\" ;-()