Avatar billede dipet Nybegynder
21. september 2006 - 00:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Maerkelig skaerm!

Hej!

Mit skaerm billeder er blevet helt underligt. Naar jeg taender computeren er billedet helt roedt (der hvor der staar Windows - og som vist normalt er blaat eller sort), men der staar dog stadig Windows. Jeg kan sagtens bruge min computer, men farverne er altsaa helt maerkelige. Hvad kan det skyldes? Og kan det laves/hvordan? Det er en baerbar..
Ved ikke om det har noget med problemet at goere, men min blaeser virker ikke specielt godt, og computeren bliver meget varm. Det har dog vaeret et problem laenge og de maerkelige farver er foerst startet nu...

Haaber i kan hjaelpe mig. Og lige til orientering - fatter ikke saerlig meget computersprog (!!) saa i maa gerne vaere meget specifikke!

Haaber at hoere fra jer.

Takker, Ditte
Avatar billede peet49 Nybegynder
21. september 2006 - 07:58 #1
Det kunne tyde på en dårlig forbindelse, tag dit kabel til skærmen af og på PCèn et par gange, hjælper det ikke må du prøve det samme med skærmkortet(hvis det da ikke er et OnBoard)
  Hjælper det heller ikke, går du i enhedshåndtering og fjerner skærm og skærmkort, genstarter maskinen, og systemet indstallerer automatisk ny driver ind, hjælper det ikke er skærmkortet defekt.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
21. september 2006 - 11:52 #2
Det er en bærbar, så der er ingen kabler til skærmen.
Du skal nok prøve at gå i enhedshåndtering som Peet49 forslår.
Avatar billede peet49 Nybegynder
29. september 2006 - 08:26 #3
Lidt feedback??
Avatar billede dipet Nybegynder
29. september 2006 - 15:59 #4
Hej. Det må du undskylde. Jeg har fundet ud af at det er skærmkortet den er gal med. Så skal have mig et nyt. Tak for hjælpen.
Avatar billede peet49 Nybegynder
29. september 2006 - 16:35 #5
Selv tak, og tak for point.