Avatar billede nof Nybegynder
20. september 2006 - 23:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med Fullrate

Hej,

Fullrates koncept og priser ser meget konkurrencedygtuge ud, men inden jeg evt. skifter fra Webspeed er jeg meget interesseret i at høre om jeres erfaringer med Fullrate - både postivive og negative.

Jeg er særligt interesseret i at vide om man har oplevet problemer med at have to routere. Jeg vil naturligvis ikke betale ekstra i oprettelse for en trådsløs router, når jeg selv har en i forvejen, hvorfor jeg vil koble min egen trådløse på Fullrates standard router.

Jeg glæder mig til at høre jeres svar og kommentarer.
Avatar billede nof Nybegynder
21. september 2006 - 16:30 #1
Det kan ikke passe, at ingen overhovedet har erfaringer med ovenstående? De må da efterhånden have en del kunder således som de markedsfører sig...
Avatar billede proviben Novice
23. september 2006 - 10:26 #2
Fullrate = det spiller bare og er på fuldt ud samme niveau som CC.
Avatar billede nof Nybegynder
23. september 2006 - 13:35 #3
Det lyder godt :) Er der flere der har noget?
Avatar billede diggerx Nybegynder
23. september 2006 - 13:47 #4
Jeg synes nu ikke det spiller særligt godt.

Der er rigtig mange afbrydelser af internetforbindelsen. Hvis du har tænkt dig også at bruge ip telefonien så har jeg problemer med at samtaler afbrydes, telefonen melder optaget når folk ringer, og så er deres priser på opklad til mobiltelefoner afsindigt høje. Du skal ikke ringe ret meget til en mobil før du får en kæmpe regning.

Jeg er på udkig efter noget andet.
Avatar billede nof Nybegynder
23. september 2006 - 14:07 #5
Brugen af IP telefoni bliver nok  begrænset for mit vedkommende, så det er mest kvaliteten af internetforbindelsen jeg er interesseret i. Det er jo ingen nyhed, at det er dyrt at ringe fra fastnet/VoIP til mobil, så det er jeg også forberedt på...
Avatar billede nof Nybegynder
30. september 2006 - 18:42 #6
hvis I vil have point, må I lige poste svar...
Avatar billede proviben Novice
30. september 2006 - 22:36 #7
Ok.
Avatar billede x-lars Novice
02. oktober 2006 - 08:59 #8
Havde valget mellem CPH-Metronet og Fullrate. Fullrates hjemmeside var nede i tre dage i træk. Ikke særligt betryggende for en internet-leverandør! Så det blev CPH-Metronet. Dem har jeg været rigtig glade for og har 8 Mbit/s for 340 om måneden (har ikke fastnet, ellers er prisen 299, de har også 24 Mbit/s for 399) - og mit trådløse fungerer fint. Når jeg tester forbindelse på TDC's hjemmeside, påstår den, at hastigheden er over 12 Mbit/s!
Avatar billede nof Nybegynder
02. oktober 2006 - 10:53 #9
jeg har ladet mig lokke af Fullrate, da jeg ikke har hørt så godt om CPH.. Nu må vi se ;)