Avatar billede ggrj Nybegynder
20. september 2006 - 21:21 Der er 9 kommentarer

computeren går ud

min computer går lige pludslig ud, mens jeg sidder på nettet, eller i et program, og starter op igen lige som når man genstarter den, og når den er starter op kommer den op med at sende fejlrapport, og jeg sender den, men så sker der ikk mere.
hvad kan det være
Avatar billede haverslev Novice
20. september 2006 - 21:31 #1
For at få større mulighed for at løse dit problemet, er det en stor hjælp at få vist fejlkoden. Dette gøres som følger:

Højreklik på denne computer og vælg egenskaber\avanceret\start og
genoprettelse\indstillinger\fjern fluebenet i genstart automatisk.

Det fjerner ikke din fejl pt, men giver dig en fejlkode, som man kan bruge og på den måde løse det reelle problem
Avatar billede ggrj Nybegynder
21. september 2006 - 15:52 #2
okay, mange tak, skrive så snart jeg ved hvad fejlkoden er
Avatar billede ggrj Nybegynder
21. september 2006 - 16:02 #3
nu kom fejlen, den hedder IEXPLORE.EXE.
Avatar billede ggrj Nybegynder
21. september 2006 - 18:20 #4
det er fejlene den skriver
bccode!9c
bcp1:0000000
bcp2:80545ff0
bcp3:b200000
bcp4:1040080f
osver:512600
sp:2_0
product: 768_1
Avatar billede haverslev Novice
22. september 2006 - 15:58 #5
Hmm, den siger ikke meget den fejlkode.
Men prøv at lave en rep. af ødelagte og fejlbehæftede systemfiler samt en erstatning eller rep. af dem:
Klik på START, Klik på KØR  skriv sfc /scannow og tryk OK. (husk mellemrum efter sfc)
Du skal have din XP-skive i Drevet.
Avatar billede ggrj Nybegynder
22. september 2006 - 18:19 #6
okay, tak, prøver jeg så
Avatar billede ggrj Nybegynder
27. september 2006 - 13:28 #7
der sker ingen ting når det er jeg skriver det ind.
nogen andre muligheder?
Avatar billede haverslev Novice
27. september 2006 - 14:21 #8
Du skrev "nu kom fejlen, den hedder IEXPLORE.EXE."
Prøv at hente: http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip
Udpak den og kør den udpakkede fil. Genstart og se om det har hjulpet.
(de registrerer/genopretter/gendanner/reparerer *.dll i IE
Avatar billede haverslev Novice
02. januar 2007 - 13:04 #9
Nu skriver vi 2007, så mon ikke der kan lukkes