Avatar billede oppes Seniormester
20. september 2006 - 18:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hvordan printe en bogstav i A4 størrelse

har word 97. vil printe nogle store bogstaver i A4 størrelse , nogen der kan hjælpe.
oppes
Avatar billede Spotgun Seniormester
20. september 2006 - 19:11 #1
Skriv dit bogstav og sæt størrelsen op ved at skrive en tilpas stor værdi i feltet til font-størrelse. Det skulle være rimeligt simpelt :)
Avatar billede zynzz Praktikant
20. september 2006 - 19:13 #2
Kan du ikke bare ændre størrelsen på bogstavet ?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. september 2006 - 19:25 #3
word`s bogstav str. er ikke i A4...

gem dine bogstaver i word som Html.. åben dit htlm-doc, og gå i vis/htlm-kode.. derefter kan du ændre størrelsen.. der står sikkert 72, som er det højeste i word, prøv at skriv feks. 572, og gem .. og se om det er den størelse du skal bruge..O)
Avatar billede Spotgun Seniormester
20. september 2006 - 19:34 #4
Det er da ikke nødvendigt at bruge noget HTML for at sætte størrelsen op. Drop-down feltet med skriftstørrelser er jo til at ændre i, hvis man ikke vil have en af de forudindstillede størrelser...
Avatar billede oppes Seniormester
20. september 2006 - 19:38 #5
mange tak til alle. Spotgun var først i møllen så her kpmmer pointerne.
oppes
Avatar billede oppes Seniormester
20. september 2006 - 19:39 #6
du skal svare selvfølgelig først
oppes
Avatar billede Spotgun Seniormester
20. september 2006 - 19:40 #7
Værsgo
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. september 2006 - 19:43 #8
hmm.. i mit word gemmer den kun op til 72.. og det ikke a4..O)
Men hvis det var en brugbar løsning. Så er det jo fint.
Avatar billede coderdk Praktikant
20. september 2006 - 20:42 #9
-bartfreak, du kan vel skrive mere end 72 - 72 er bare det højeste foruddefinerede ;)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. september 2006 - 21:10 #10
gud ja... silly me..*LOL*
Avatar billede oppes Seniormester
20. september 2006 - 21:32 #11
jeg men jeg harprøvet det og det virker, man skal bare selv taste f.e.x. 120 istæælle6t for 72.
oppes.