Avatar billede aske123 Nybegynder
20. september 2006 - 16:10 Der er 4 kommentarer

pci til usb?

Hey!

Jeg vil bare lige høre om det er muligt at få en adapter der kan lave ens pci-kort external ved hjælp af usb?
Jeg har søgt på nettet men uden held...
Avatar billede jokkejensen Novice
20. september 2006 - 16:33 #1
Forklar lige hvad det er du ønsker skal ske ?

Man kan ikke lave noget som helst fysisk med USB.

Ønsker du ex at tage en PCI tv-tuner og klemme i en skinne og tilslutte den gennem USB, tror jeg ikke det er muligt.. eller.. det er det ret sikkert ikke.
Avatar billede aske123 Nybegynder
20. september 2006 - 16:44 #2
Hmm... Det er nu et lydkort. Men det kan vel være ligegyldigt..?
Avatar billede matcho Nybegynder
20. september 2006 - 19:50 #3
Så må du nu nok købe et lydkort til usb.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
22. september 2006 - 10:59 #4
tror det ikke, du skal nok ud og investere i externt med usb