Avatar billede jul3 Nybegynder
20. september 2006 - 15:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ventrilo Problemer i Counter/Windows

Hey Eksperter.

Ved ikke hvor jeg skal oprette dette spørgsmål , så håber i bære over med det blev her.

Jeg har ledt efter en forklaring på mit problem i snart en måned, så håber på at eksperterne kan guide mig til en løsning.

Problemet er når jeg er logget på ventrilo og sidder og gamer Counter strike , kan andre i ventrilo høre alt hvad jeg laver i spillet ( Dog kun når jeg selv prøver at sige noget til de andre )  Andre kan så osse hører dem selv når jeg holder push to talk nede.

Når jeg så sidder i windowes er lyden fra spillet selvfølgelig væk , men folk hører stadig sig selv når jeg samtidig prøver at sige noget.

Jeg har hørt noget om man kan slå Sterio mix fra inde i lydpanelet , og det er osse prøvet men til ingen forandring.

Nogen der har foreslag til hvad problemet er , så skyd løs.

Jul3
Avatar billede jokkejensen Novice
20. september 2006 - 15:59 #1
du bruger godt nok et headset, og ikke et sæt højtalere og en microfon ?
Avatar billede jul3 Nybegynder
20. september 2006 - 16:01 #2
Ja det er et headset ..

Eller det vil sige , jeg bruger microfonen fra et headset og lyden fra et andet .. men det burde jo ikke have en forskæl da det er hver sin udgang på lydkortet.
Avatar billede moocher Nybegynder
20. september 2006 - 16:11 #3
Det du oplever er at din ventrilo henter "lyden" den sender fra det forkerte sted... Den sender simpelthen dit lydkorts output i stedet for den indput... Havde selv problemet for et stykke tid siden... Skal dog ikke kunne sige hvad løsningen var da jeg ikke kan huske det... men jeg har et 5.1 lydkort (uden mic) der kan laves om til normal lydkort med mic via et program..
Avatar billede jul3 Nybegynder
20. september 2006 - 17:57 #4
Men hvad hedder det program ?  tror du en reinstallation af ventrilo ville hjlæpe ?

Jul3
Avatar billede moocher Nybegynder
25. september 2006 - 11:52 #5
Programmet fulgte med mit bundkort :)
Avatar billede moocher Nybegynder
25. september 2006 - 11:54 #6
Du må ikke hænge mig op på det her .. find lydstyrke / lydindstillinger (windows basis) og vælg properties sæt den til recording og tjek om det er den rigtige der er valgt i rullemenuen...
Avatar billede jul3 Nybegynder
09. oktober 2006 - 12:41 #7
Har fundet ud af det var mit headset som fejlen ligger hos, og jeg har derfor anskaffet mig et nyt ... jeg siger mange tak for de gode tips.

Jul3