Avatar billede artiguf Nybegynder
20. september 2006 - 11:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Check Box kommer ikke med når jeg printer?

Jeg har en lille db for medlemmer i en klub, der har jeg opretted en check box i en fomular så jeg kan følge med i hvem der har betalt kontingent og ej. MEN, hvis jeg når jeg printer formularen ud, kommer check box´ene ikke med på printet, hvordan får jeg det ændret så de komme med ned på parpiret :-D ????
Avatar billede jensen363 Forsker
20. september 2006 - 11:45 #1
I egenskaber kan du angive ( Vises ) om den skal med på print
Avatar billede artiguf Nybegynder
20. september 2006 - 11:50 #2
Nu har jeg en engelsk version, men i bund og grund så siger du vel, at i egenskaber for check boxen, kan jeg vælge om den skal være synlig eller ikke synlig.
Eller er det egenskaber for hele rapporten (Ja jeg har skrevet formular - det er desvæære en rapport, gør det nogen forskel ? )
Avatar billede artiguf Nybegynder
20. september 2006 - 11:57 #3
Svar er givet - ved ikke lige hvorfor den kke har udskrevet dem før, for de skulle være synlige, har nemlig ikke ændret noget :-/

Men tak igen jensen363
Avatar billede jensen363 Forsker
20. september 2006 - 11:59 #4
Det er egenskaben for checkboksen ...
Avatar billede artiguf Nybegynder
20. september 2006 - 12:02 #5
Må heller lige tilføje - at mit udprint er lavet ud fra vis i design view...
Avatar billede jensen363 Forsker
20. september 2006 - 12:06 #6
Takker for point