Avatar billede hestensmund Nybegynder
20. september 2006 - 11:10 Der er 4 kommentarer

Renovering af gammel trappe

Jeg mangler billeder af en indendørs gammel trappe der er renoveret med sorte tron.

Kan nogen finde et billede der illustrere det?
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
20. september 2006 - 11:25 #1
Hvad er sorte tron ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. september 2006 - 11:29 #2
Jeg gætter på trin, fordi det er der på en trappe, og o og i ligger lige ved siden af hinanden på tasteturet... ;-)
Avatar billede hestensmund Nybegynder
20. september 2006 - 11:32 #3
trin ja
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
20. september 2006 - 12:13 #4
Ja, selvfølgelig... doh..  Det var ikke engang for at lave grin med det, troede bare der var et eller andet tømrer teknisk. sry.

Har i øvrigt ledt et stykke tid, og kan slet ikke finde nogle SORTE TRIN på en trappe. :-(