Avatar billede prins Nybegynder
16. maj 2001 - 20:45 Der er 31 kommentarer

Søger gratis MEDARBEJDER

Hej...

Er du mellem 14-16 og kunne tænke dig at lave en side a la chosen/fireworld/houze så skriv til mig... Du skal ikke være verdens mester til php og mysql... Du tjener 50% af det siden tjener på sine bannere i løbet af en måned... Dette skal ikke op og så om en måned.. der er god tid...

PS! Hvis du ikke er interesseret så læg venligst ikke en kommentar!
Avatar billede prins Nybegynder
16. maj 2001 - 20:48 #1
Hvis du er meget interesseret så har du til kl 21.00 hvis senere skriv en e-mail til stationen@e-firma.dk
Avatar billede -onslow- Nybegynder
16. maj 2001 - 20:49 #2
Fik dig *lol* <Jeg er ikke venlig>
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
16. maj 2001 - 20:56 #3
Er det noget du har lavet man skal foresætte på, eller skal man selv have ideen?
Avatar billede moroax Nybegynder
17. maj 2001 - 02:21 #4
Vil egentlig bare lige fortælle de \"stakkels\" 14-16 årige at penge for bannere er på vej ned - MEGET hurtigt !!!...
Avatar billede abruscato Nybegynder
17. maj 2001 - 03:07 #5
moroax -> Du har ret i at 14-16-årige nok ikke kan tjene de vilde penge på bannerreklamer...
Men det giver en god erfaring, som sikkert vil være god at have når de bliver lidt ældre og i den alder knækker de jo nok ikke nakken på det :)
Avatar billede moroax Nybegynder
17. maj 2001 - 03:16 #6
> Det sagde jeg heller ikke noget om, det lød bare som om at få 50% af hvad bannerne tjener på 1 måned er som Aktier i et stort .com firma før knækket !!!...

og hvis det er en side der først lige er startet med ca. 100 unikke bruger på md. SÅ er der jo nok ikke engang til det gebyr man skal give for at hæve checken

Hahahaha....
Avatar billede abruscato Nybegynder
17. maj 2001 - 04:37 #7
Jeg synes heller ikke at det lyder som nogen særlig fordelagtig deal... Men der står jo i overskriften \"Søger gratis MEDARBEJDER\" :)
Avatar billede moroax Nybegynder
17. maj 2001 - 04:44 #8
Yep,
:)
Avatar billede microtec Nybegynder
17. maj 2001 - 09:00 #9
prins >> Du sælger jo alle dine \"gode\" domæne-navne til ågerpris i http://www.eksperten.dk/spm/73330

Du er da vist en værer karl. Eller man skulle måske sige \"en rigtig prins\"!!!!

PS: Du søger gratis medarbejder til 0-løn i et spørgsmål til 0-point ;o)
Avatar billede zeriox Nybegynder
17. maj 2001 - 12:13 #10
Prince dreng = fedterøv der ikke kan kode et skid selv
Avatar billede prins Nybegynder
17. maj 2001 - 14:02 #11
HEY JEG KAN NEMT KODE!!!

Er der ellers noget med dig så kan vi sku sløs om det! Nørd!
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
17. maj 2001 - 15:13 #12
prins>> Er det noget du har lavet man skal foresætte på, eller skal man selv have ideen?
Avatar billede qzar Nybegynder
02. juni 2001 - 21:22 #13
Syntes at det er lidt Fagget stil at folk tror at 15-16 årige ikke kan lave prof arbejde!
Avatar billede jd Nybegynder
02. juni 2001 - 21:32 #14
gzar-> generalisering, generalisering...
Det gælder om at opføre sig modent, fornuftigt og lade være med at sige ja til noget man ikke kan klare alligevel. Men alligevel tage opgaver der er lige i overkanten, så der kommer lidt pres på :)
Lær dit kram, og gå så i gang... det går ganske fint for mig, og jeg er 15.

:)

- Jonas
Avatar billede qzar Nybegynder
02. juni 2001 - 21:37 #15
:-)
Godt at høre at folk har succes :-)
Jeg er ikke indtil videre gået igang med andet end flash men er ved at fatte sådan lidt almen viden efter at mig og en anden har åbnet siden www.netverden.dk :-)

-Jonas
Avatar billede microtec Nybegynder
02. juni 2001 - 21:41 #16
Hm, hm

jd  => - Jonas
qzar => -Jonas
Avatar billede jd Nybegynder
02. juni 2001 - 21:44 #17
microtec-> Så længe det bliver ved tanken har jeg ikke så meget mod din sammenligning. Men vi er IKKE samme bruger. Kig på min profil - jeg har været oprettet i 567 dage... (meget meget længere end dig) og jeg har været aktiv lige siden.

Er du i tvivl så be\' admin om at tjekke nogle IP\'er eller lign.

Hmm... nu kan jeg vel ikke blære mig med aldrig at være blevet anklaget for snyd, mere... æv...
Avatar billede qzar Nybegynder
02. juni 2001 - 21:48 #18
Vi er sq ikke den samme SERIØST! Hvad skulle også være formålet med at skrive med hinanden?!?

-Jonas
Avatar billede jd Nybegynder
02. juni 2001 - 21:50 #19
Ja, vi er heller ikke ligefrem ved at overføre flere hundrede points... som jeg har set så mange gange flere end alle i denne tråd, sikkert...

qzar/jonas-> Lad bare være med at kommentere mere før vi ser om han mente noget med det...
Avatar billede microtec Nybegynder
02. juni 2001 - 21:59 #20
Bare sjovt sammentræf at I begge underskriver jeg \"-Jonas\". Især det med bindestregen.
Avatar billede qzar Nybegynder
02. juni 2001 - 22:01 #21
Ved s
Avatar billede qzar Nybegynder
02. juni 2001 - 22:01 #22
Ups fejl ovenover :-)
HVIS vi var den samme havde vi nok ikke været så dumme at skrive samme \"hilsen\"

-Jonas
Avatar billede jd Nybegynder
02. juni 2001 - 22:02 #23
Nu kan jeg se på qzar\'s profil at han kun har været oprettet i 30 dage... mon ikke han bare så hvordan jeg gjorde, og så gjorde på samme måde fordi han ikke vidste hvordan, ellers... ?
Avatar billede qzar Nybegynder
02. juni 2001 - 22:04 #24
Nej det er ikke derfor! Sådan skriver jeg altid på mails osv! Er du delfs?
Avatar billede jd Nybegynder
02. juni 2001 - 22:05 #25
Jeps - Jonas Delfs er mit navn: http://delfs.dk
Avatar billede qzar Nybegynder
02. juni 2001 - 22:06 #26
Så lige at du havde været inde på min chat *G*
Avatar billede jd Nybegynder
02. juni 2001 - 22:10 #27
Jeps :)

Jeg chatter ellers aldrig, men skulle lige se om jeg kunne finde nogle kritik-punkter til chatten ;O)
Avatar billede qzar Nybegynder
02. juni 2001 - 22:14 #28
Det er jo en meget fed chat ik?!
Avatar billede jd Nybegynder
02. juni 2001 - 22:17 #29
qzar-> Tjoe... lidt en wannabie tjad.dk-chat... bare ikke helt lige så gennemført. Hvis jeres server kan klare det, burde i bla. lave realtime opdateringer, så vinduerne ikke blinker hele tiden.

Men det bør vi ikke debattere her. Smid en mail, og jeg vil kort demonstrere hvordan. Det kræver bare at det er dig der har styr på PHP\'en...
Avatar billede qzar Nybegynder
02. juni 2001 - 22:20 #30
Det er ikke mig der har styr på php´en :-(
Hvad er din E-mail?!
Avatar billede jd Nybegynder
02. juni 2001 - 22:23 #31
Kig på min profil...