Avatar billede sara23 Nybegynder
19. september 2006 - 23:57 Der er 6 kommentarer

Help me

Jeg skal lave et CMS system, og nu er det sådan at jeg skal trække noget tekst og billeder fra databasen, men hvordan gør jeg det?? Og en anden ting, ude i venstreside skal der kommer i tilfældig billeder hver gang men går til en anden side.. Hvordan ligger jeg billeder og tekst i mysql databse, hvad skal der stå i de tabeller og hvordan får jeg det vist, glemte lige at sige at jeg bruger php.. DET HASTERRR VIRKELIGT!!!!!!!!

På Forhånd TAK!!
Avatar billede coderdk Praktikant
20. september 2006 - 00:31 #1
Avatar billede sara23 Nybegynder
20. september 2006 - 13:20 #2
hvad har jeg gjort jo forkert?
Avatar billede coderdk Praktikant
20. september 2006 - 13:26 #3
"Det er ikke tilladt at:"
"oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier."

;)
Avatar billede coderdk Praktikant
20. september 2006 - 13:26 #4
Avatar billede sara23 Nybegynder
20. september 2006 - 19:58 #5
ok, det vidste jeg ikke.. Det sker ikke en gang mere :-)
Avatar billede coderdk Praktikant
20. september 2006 - 20:26 #6
heheh jeg er såmænd ligeglad - det er mere så du ikke bliver ponket i hovedet af en coadmin :)