Avatar billede slik Nybegynder
19. september 2006 - 21:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelse på cd-efter installation

Jeg får følegende meddelse, når jeg har installeret et program - hvad betyder det ?

Cannot locate cd-rom
"CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DCD emulation software and re-start the game."
Avatar billede mcgoat Nybegynder
19. september 2006 - 21:45 #1
Du har højst sandsynligt Daemon tools installeret? Det er et CD/DVD emulations program. Og når nogle programmer ser at dette kører vil det ikke starte.
Avatar billede gratis Nybegynder
20. september 2006 - 01:47 #2
enig, det ka være en mængde forskellige programmer der afstedkommer meddelsen, Daemon,CloneCD/DVD etc. og de behøver ikke at køre for at få meddelsen, ta et kig på denne søgning, http://www.google.com/search?hs=Ano&hl=en&lr=&client=opera&rls=en&q=CD%2FDVD+emulation+software+has+been+detected&btnG=Search
Avatar billede slik Nybegynder
21. september 2006 - 10:44 #3
jeg havde Clone CD installeret, og da jeg fjernede denne fik jeg løst problemet. Tak
Avatar billede slik Nybegynder
21. september 2006 - 10:45 #4
Det var vist en fejl, at jeg afviste mit eget svar.
Avatar billede slik Nybegynder
25. september 2006 - 22:12 #5
Tak for hjælpen, hvis I vil have point, så læg et svar.
Avatar billede slik Nybegynder
02. oktober 2006 - 10:11 #6
lukker
Avatar billede slik Nybegynder
02. oktober 2006 - 10:11 #7
lukker