Avatar billede aeskeline Nybegynder
19. september 2006 - 11:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nortonn Firewall vs Cuteftp

Hej
Har lige installeret Norton Antivirus 2005. programmet har virket upåklageligt indtil nu. Men idag da jeg ville opdatere min hjemmeside, kunne jeg kontstatere at hverken vie Outlook Express eller Cuteftp 7 home, kunne logge på serveren. programnerne blev blokeret af Norton Firewall.
Kan man indstille Norton Firewall til at acceptere oploading af ftp filer / billeder ? Eller er jeg nødt til at detaktivere min firwall hver gang jeg skal oploade ?

Tak
Alex
Avatar billede coderdk Praktikant
19. september 2006 - 12:18 #1
Hvis du er heldig kan du godt tillade OE og CuteFTP al trafik - Jeg husker dog ikke lige hvordan det gøres i Norton, da jeg heldigvis er kommet af med det afskyelige stykke bloatware.
Avatar billede langbein Nybegynder
21. september 2006 - 22:04 #2
Hva med å forsøke å bruke MS Explorer som ftp klient ? Det fungerer ganske enkelt med "drag + drop". På adresselinjen så taster du ikke http://.. som før men ftp://..
Avatar billede aeskeline Nybegynder
14. april 2007 - 21:13 #3
lukketid