Avatar billede madskp Nybegynder
16. maj 2001 - 18:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netværkskort til bærbar

Jeg har en Asus L7300 jeg skal have et netkort og et modem til. Jeg vil gerne slippe for at have løse ledninger fra pccard da de knækker for et godt ord.
Jeg har undersøgt mulighederne og fundet at Trendnet og Xircom har nogen løsninger. De ligger dog i hver sin prisklasse (500 for trendnet ca. og op mod 2000 for xircom. Hvad er bedst. Det skal være 10/100mbit.
Det vil være en fordel med indbygget modem i den men hvis det ikke er optimalt er der så nogen der ved hvor man kan få det modem der kan indbygges i computeren (der er stik bagi den).
Avatar billede aguille Nybegynder
16. maj 2001 - 19:38 #1
Undrer mig bare lidt. Jeg gav 900 kr for mit Xircom 10/100 Mbit, uden ledninger og andet knækkeri. ComputerCity ved Nordhavn station hvis du bor i København
Avatar billede madskp Nybegynder
16. maj 2001 - 19:40 #2
Ja men den jeg ahr haft kig på er den med indbygget modem. Der er desuden nogen med kun netværk der koster mere.
>aquille: Har du gode erfaringer med dit?
Avatar billede aguille Nybegynder
16. maj 2001 - 20:05 #3
Meget gode, kunne ikke undvære det. Drivere og lignende har der ikke på noget tidspunkt været problemer med. Har prøvet det i 3 forskellige maskiner indtil videre, og det har fungeret med det samme. :)
Avatar billede madskp Nybegynder
18. maj 2001 - 22:31 #4