Avatar billede scorpion Nybegynder
18. september 2006 - 23:07 Der er 1 løsning

Font er andet end den valgte

Hej på den anden side,

Jeg håber der er nogle af jer kloge hoveder, der kan hjælpe mig med følgende problemstilling.
Nå jeg bruger Messenger har jeg valgt en anden størrelse, samt kursiv og fed tekst. Dette er også det modtageren ser, men hos mig bliver der bare vist almindelig standardtekst.
Hvordan kan det være?

Jeg mener ikke jeg har ændret noget, men det er kommer fra en samtale til en anden.

Håber der er en der kan hjælp.

Mvh
Scorpion
Avatar billede scorpion Nybegynder
19. september 2006 - 21:19 #1
Løst på en eller anden måde ved at installere Plus! ?