Avatar billede sophie80 Nybegynder
18. september 2006 - 22:01 Der er 10 kommentarer

Lave og redigere videoer

Hej

Jeg vil gerne lave en video med Ronaldo, men jeg ved ikke hvilket program jeg skal bruge eller noget. Jeg har nogle ganske få videoer med ham liggende på harddisken, så jeg tænkte på om ikke der er et program, som kan downloade de videoer man streamer? (som f.eks. på youtube)
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
19. september 2006 - 13:51 #1
Et freeware program men ret populært der hedder VirtualDub fra denne link

http://www.snapfiles.com/Freeware/gmm/fwvideoedit.html

Hvis ellers formatet er Mpeg, avi eller lignende.
Avatar billede sophie80 Nybegynder
19. september 2006 - 18:54 #2
Jeg har lige downloadet det, men kan altså ikke fidne ud af, at bruge det. Den kan da heller ikke fange videoer man streamer, kan den?
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
19. september 2006 - 19:29 #3
Nej det kan det ikke. Det må du undskylde, det havde jeg overset. Det gør det straks sværere. Jeg går lige i tænkeboks
Avatar billede sophie80 Nybegynder
19. september 2006 - 19:35 #4
Det er bare i orden :) Ville være kanon hvis du kan finde et program, gratis naturligvis :)
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
19. september 2006 - 19:50 #5
Gratis kunne jeg ikke love i første omgang men her er et, som du kan kigge på i shareware-gruppen, så det er da til at overkomme hvis det du'er

http://www.tucows.com/preview/356207
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
19. september 2006 - 20:23 #6
Jeg fandt et andet program på dette link som muligvis også kan være interessant. Det er i freeware-gruppen.

http://www.freewarefiles.com/program_6_74_13617.html
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
27. september 2006 - 17:15 #7
sophie80, nu har jeg fundet 2 programmer til, men jeg har ikke hørt fra dig. Det ville da være normalt at komme tilbage og fortælle om du er tilfreds eller ej og evt. give point.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
09. oktober 2006 - 21:38 #8
sophie80, en tilbagemelding.
Avatar billede sophie80 Nybegynder
05. januar 2007 - 14:49 #9
Hej!

Undskyld jeg ikke har svaret. Fik et program af en ven, så glemte helt jeg havde skrevet herinde.

Du må gerne få point for det arbejde du nu har gjort, men så skal du lige lave et svar først :-)
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
02. juni 2007 - 21:58 #10
Noget sent får du det her.:-)