Avatar billede test42 Nybegynder
18. september 2006 - 21:16 Der er 1 kommentar

Nvidia support under Windows Vista

Jeg har installeret Vista RC 1 på en laptop, med et Nvidia GeForce 7600 GO-grafikkort, men desværre kan jeg ikke finde drivere til vista, til prævis dette kort..

Har forsøgt at finde nogle på nvidia.com, men uden held - enten vil den ikke kendes ved min hardware, eller også påstår den hårdnakket, at jeg simpelthen ikke kører Windows.

Nogen der har en idé til at komme videre - eller er de back to XP?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
18. september 2006 - 21:22 #1
Du kan prøve XP driver, egenskaber, og vælge kør som XP SP2. Ellers er der vidst ikke emget at gøre for GO kort.