Avatar billede h_noer Nybegynder
18. november 1999 - 23:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Chaintech (ældre) MB 5VGM 2.2

Jeg mangler (meget) et 18-benet stik til mit MB for IR, USB og PS/2-mus - er der én af jer eksperter, der kan hjælpe mig med det???
200 gode points for en link til en forhandler der (mindst) taler engelsk - dansk er fordel - og kan man handle med ham på Nettet - 300 points!!
Avatar billede aleks Nybegynder
19. november 1999 - 08:21 #1
Jeg er ved at undersøge det og vender forhåbentlig tilbage senere i dag.
Avatar billede fatboy Nybegynder
19. november 1999 - 08:58 #2
www.zitech.dk har rigtig mange forskellige produkter deriblandt ukorrant ram, små dimser og sjove kabler og indstikskort og meget andet.

Der ville jeg personligt lede først. Skulle de ikke kunne hjælpe dig, og bor du i Københavnsområdet, så prøv en tur til ComputerCity. (de er nok lidt dyrere at handle med)
Avatar billede aleks Nybegynder
20. november 1999 - 16:29 #3
Jeg har ikke glemt dig, jeg har bare endnu ikke hørt noget. :-( Så der er først en chance igen på mandag.
Avatar billede h_noer Nybegynder
20. november 1999 - 21:09 #4
Og jeg venter med længsel og kolde tæer!
Avatar billede aleks Nybegynder
22. november 1999 - 09:54 #5
Så er der ved at ske noget, jeg kan i hvert fald få et stik med PS/2 om der også er IR og USB, kommer der svar på snarligst.
Avatar billede aleks Nybegynder
22. november 1999 - 10:31 #6
Ok, nu har jeg fat i noget, du kan få et stik der har PS/2 og USB, IR funktionen er ikke med og jeg kan ikke finde et stik hvor det er med i, desværre.

Men stikket med PS/2 og USB udgang koster 195,- kr. inkl. moms.
Avatar billede aleks Nybegynder
22. november 1999 - 10:58 #7
Hvis du vil have en IR-Port skal du have et ekstra stik, det koster 295,- kr. inkl. moms og der er ca. 1 måned leveringstid.

Det andet stik er der ca. 2 ugers leveringstid på.
Avatar billede h_noer Nybegynder
22. november 1999 - 19:23 #8
OK, Aleks, nu er det lige før, den er der! Kan du også anvise en link dertil - så er de 300 points dine!
Mvh
Avatar billede aleks Nybegynder
23. november 1999 - 07:47 #9
Desværre så handler de ikke over internettet, men prøv at sende en mail på denne email-adresse: salg@superware.dk med hvilket stik du er interesseret i.
Avatar billede h_noer Nybegynder
23. november 1999 - 20:28 #10
OK, du har gjort det godt (godt og vel godt), Aleks! Tak og hermed 200!!!