Avatar billede super-franz Nybegynder
18. september 2006 - 18:37 Der er 5 kommentarer

Trådløs forbindelse til Dell d600.

Hej.
Jeg sidder og er igang med at lave en af mine venner bærbar, og han har selvfølgelig smidt cd-driverne væk.

Men kan ikke få det trådløse netvært til at virke.

Når jeg går ind i enhedhåndstering er den eneste driver jeg ikke har installeret "PCI-modem", men det har jo ikke noget med det trådløse netvært at gøre, eller hvad?

Derudover så hvis jeg går ind i Netværksforbindelser, så har jeg kun min LAN-forbindelse, og ikke nogen trådløs-netværkforbindelse!

Nogen der kan hjælpe mig videre med mit problem?

På forhånd tak.
Avatar billede kabbak Professor
18. september 2006 - 18:44 #2
Avatar billede super-franz Nybegynder
18. september 2006 - 22:02 #3
Har prøvet at installere alle driver under netværk, og intet virker! Er det mig der tager fejl når jeg mener at der er indbygget trådløst netvært i bærbaren?
Avatar billede kabbak Professor
18. september 2006 - 22:45 #4
Jeg har ikke forstand på bærbare, og ved ikke hvad der er af netværk i en Delld600, jeg henviste bare til driverne.
Avatar billede nurriz Nybegynder
28. september 2006 - 20:08 #5
Har du tjekket om det trådløse netkort er slået fra i BIOS?

Man kan desuden slå trådløst netværk til og fra på tastaturet. Fn+F2 er tastekombinationen på min D800.