Avatar billede holbak Nybegynder
18. september 2006 - 16:19 Der er 5 kommentarer

msinfo32.exe

Hej..

Jeg kan ikke få adgang til min msinfo, den siger at jeg ikke er administrator. Også selvom jeg logger på med standard administrator kontoen.

Håber der er nogen der kan hjælpe...

Lidt HiJackThis info:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 16:16:24, on 18-09-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
D:\Downloads\hijackthis\HijackThis.exe

O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - Global Startup: Adobe Gamma.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
Avatar billede haverslev Novice
18. september 2006 - 17:00 #1
Der er ikke noget snavs osv. i loggen, som skulle foresage, at du ikke kan se msinfo.
Men noget andet er, at du har åbenbart ikke et antivirus program eller firewall installeret - det var måske en idè at overveje det :o)

Prøv at oprette en ny admin. konto og se om du kan se msinfo med den.
Avatar billede holbak Nybegynder
18. september 2006 - 18:06 #2
Jeg prøvede at oprette en ny bruger, men det hjalp desværre ikke.
Det skal lige siges, at det hele er med til at jeg ikke får noget lyd i WoW, men resten af mine programmer har ingen problemer med lyden.
Ved ikke om det var til mere hjælp... Det er lykkes mig at få adgang før, det vides ikke hvordan, men da jeg kunne komme ind  i msinfo var der også lyd i wow...

(Har slået firewallen til nu =) )
Avatar billede gratis Nybegynder
18. september 2006 - 18:09 #3
her, http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm på linie 172 og 221 er der mulige løsninger til dit problem, prøv den på linie 221 først, den anden fil er en bat fil der skal rettes til hvis den skal virke på et dansk system... genstart maskinen når du har kørt filen.
Avatar billede holbak Nybegynder
18. september 2006 - 18:26 #4
Det hjalp desværre ikke =(
Avatar billede gratis Nybegynder
18. september 2006 - 18:37 #5
ok, har desværre ikke fundet andre brugbare svar... hvis du har lyst ka du ta et kig på denne søgning: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=access+denied+msinfo32&btnG=Search