Avatar billede moini Nybegynder
16. maj 2001 - 18:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Papertape

Hej
Er der nogen som kender en forhandler af papertape/hulbånd til CNC maskiner ?
Avatar billede kurtj Nybegynder
16. maj 2001 - 18:34 #1
Nu ved jeg jo ikke lige om det passer helt til dit formål, men det jeg brugte (kører online nu) til CNC-styrede stikkemaskiner. Et ca. 2,5 cm bredt papir/plastik hulbånd kan købes hos:

Jørgen Starcke
Kristiansgade 2
7430 Ikast  tlf 97 151023
Avatar billede kurtj Nybegynder
16. maj 2001 - 18:36 #2
Hæng mig ikke op på bredden. Den kan jeg finde ud af helt præcist i morgen. ;)
Avatar billede moini Nybegynder
16. maj 2001 - 18:38 #3
Det lyder meget fornuftigt!
Der er jo nok ikke den store forskel på de forskellige fabrikater.
Skal køre (hulles) på en Olivetti TC 485, hvis det siger dig noget.
Vender tilbage med point.
Tak for hjælpen.
Avatar billede kurtj Nybegynder
16. maj 2001 - 18:44 #4
Nej, jeg tror også nok det er en standardstørrelse der bruges på de forskellige læsere.

Lige så meget som Stoll CMS 422-2 siger dig.  ;)
Avatar billede moini Nybegynder
16. maj 2001 - 19:16 #5
Oki :o)