Avatar billede dj_yonnaz Nybegynder
16. maj 2001 - 17:47 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Projekt GoFuckYourSelf DK

Hejsa! Jeg og nogle gutter har startet et projekt kaldet GFYS (GoFuckYourSelf). Det skal fungere som portal og som et site hvor man kan se billeder fra vores drukture, osv... Jeg/vi vil gerne have lidt feedback. Sitet er langt fra færdigt nu, men aligevel - tjek det lige ud :]

http://GFYS.ServeHttp.Com/

Hvis du evt. er intreserret i at bidrage med noget eller joine os, så kontakt min ven Titan på icq 16102922 eller svar her. Btw gives de 300 point kun til ham der bidrager eller joiner :)
Avatar billede dudesicko Novice
16. maj 2001 - 17:55 #1
Admin luk dette spm.
Avatar billede smms Nybegynder
16. maj 2001 - 17:55 #2
Er i ikke for unge til at drikke :-)
Avatar billede dudesicko Novice
16. maj 2001 - 17:57 #3
Glemte begrundelsen.
Lige oprettet og allerede smide 300 i en opgave ;( fusk

Oprettelsesdato 2001-05-16 17:40:04
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (0 dage * 5 point) 0
Point tjent 0
Point brugt 0
Point ude 300
Banner Point 0
I alt
Avatar billede dj_yonnaz Nybegynder
16. maj 2001 - 17:59 #4
dudesicko, jeg har glemt koden til min gamle profil. Det er desuden lidt over et år siden jeg sidst brugte eksperten. Og nej, det er ikke fusk. Men whatever :]
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. maj 2001 - 17:59 #5
14 årige københavnere der drikker? Kedelig side. Man kan kun teoretisk sige at der er et design. Og uden indhold er den ikke meget værd.

Ps. Folk tror det er fordi du vil snyde når du bruger alle dine point på dit første spørgsmål. Dette vil jeg tolke som en overdreven reponse - da det IKKE er snyd før han acceptere en eller anden, under mystiske omstændigheder.
Hvad med bare at gøre ham opmærksom på at det er en dårlig ide før der råbes snyd?
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. maj 2001 - 18:00 #6
dj_yonnaz >> Hvad med at bede om at få tilsendt koden?
Avatar billede -onslow- Nybegynder
16. maj 2001 - 18:00 #7
smms hvad snakker du om?
Man kan da godt drikke som 14 årig!
Hvad lavede du ikke selv da du var det!
(Følte mig bare lidt fornærmet over hvad du siger)
Avatar billede dj_yonnaz Nybegynder
16. maj 2001 - 18:02 #8
Man kan sagtens drikke som 12/13/14/15 årig. Man kan også ryge fed and so on. Det gør langt de fleste da også i københavn og sikkert resten af danmark.
Avatar billede dudesicko Novice
16. maj 2001 - 18:06 #9
dj_yonnaz.

Jeg tror ikke du får meget hjælp her når man smider alle point på en gang, du ville sikkert opnå det samme med 30-60 point, er folk interesseret i at støtte dig er det ikke ligefrem pointene der tæller mest, men ideen, dette er min mening det kan være nogle hoveder der han en anden, men det skal de jo have lov til.
Avatar billede -onslow- Nybegynder
16. maj 2001 - 18:07 #10
Hørt
Avatar billede dj_yonnaz Nybegynder
16. maj 2001 - 18:09 #11
Okay, sorry :]
Kan jeg få en admin til at lukke dette topic?
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. maj 2001 - 18:13 #12
Du har lukket det (da du accepterede dit eget svar). Du kan ikke fjerne det, vi vil altid kunne læse dette spørgsmål.