Avatar billede shitkid Nybegynder
17. september 2006 - 18:44 Der er 2 kommentarer

åbning af .dmg

hej , jeg sidder og skal til at åbne en dmg , det går så også fint men når den begynder at aktivere filen i disc copy laver den en fejl 95

kunne ikke aktivere (xxxxxxxxxx.dmg)
pga fejl 95. ingen arkivsystemer der kunne aktiveres.

hvad skyldes dette?
har kopieret filen over på desktop , og prøvet at åbne den der men uden held..

på forhånd tak , den ikke helt lykkelige mac ejer
Avatar billede egonspock Seniormester
19. september 2006 - 00:00 #1
Hvilken OS kører du? fejl 95 var vist udbredt på 10.2.8.
Avatar billede sd8220 Seniormester
01. oktober 2006 - 11:32 #2
Hej
Det er også muligt, at der, som skrevet står, slet ikke er noget i den pågældende fil. Kan du prøve at finde/lave den igen? Kan du åbne andre .dmg'er?
/Seb