Avatar billede renefriis Nybegynder
17. september 2006 - 15:10 Der er 7 kommentarer

Lave et forum ?

Jeg ved man kan downloade forummer på phpbb.com men kan ikke finde ud af det da jeg ikke er den store computernørd :-(

Jeg synes de er meget enkle og nemme for brugerne så vil gerne selv have et.

nogle der kan hjælpe mig ??
Avatar billede jarner Nybegynder
17. september 2006 - 15:15 #1
Først og fremmest skal du have et sted du kan uploade det, derefter skal du blot følge vejledningen der følger med...
Avatar billede renefriis Nybegynder
17. september 2006 - 15:19 #2
jeg har webhotel ved bare ikke hvordan jeg sætter det ind :-( jeg oploader med filezilla og bruger dreamvever til at lave sider i.
Avatar billede jarner Nybegynder
17. september 2006 - 15:22 #3
phpbb har en nem installations vejledning. Mener at du blot skal udpakke filerne, uploade dem og derefter køre en fil der hedder install.php der guider dig gennem installationen af det hele.
Avatar billede renefriis Nybegynder
17. september 2006 - 15:26 #4
hvordan udpakker jeg dem ??
Avatar billede renefriis Nybegynder
17. september 2006 - 15:42 #5
har msn.com vis du vil hjælpe mig igennem det, ved heller ikke hvad for en jeg skal downloade på deres side jeg er helt lost :-(
Avatar billede jarner Nybegynder
17. september 2006 - 15:51 #6
http://www.phpbb.com/downloads.php
Download den seneste i zip-format, så burde windows pakke det ud for dig.
Derefter følger du http://www.phpbb.com/support/guide/
Avatar billede renefriis Nybegynder
17. september 2006 - 16:02 #7
skriver så at vidows ikke kan pakke den ud ??