Avatar billede radok Nybegynder
17. september 2006 - 12:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Deling af internet igennem computer med 2 netkort

Jeg har en stationær med 2 Netkort, et Realtech (Onboard) også et 3com (PCI), jeg har internet forbindelsen sat til mit Realtech kort, også har jeg en forbindelse fra mit 3com til min switch (Up-link), så har jeg en bærebar sat til switchen, Internettet virker fint, det gamle messenger (standart med windows xp) virker også fint, men det nye mennenger live vil ikke logge på, der kommer bare en fejl der siger at den ikke kan logge på, så køre jeg deres test hvor den ser om der er forbindelse til messenger service, og den får flueben i hver felt.

Hvad kan der være galt??
Avatar billede renefriis Nybegynder
17. september 2006 - 12:08 #1
Det er nok messenger der har en fejl på deres nye program, de har en del startproblemer, har selv haft samme problem.
Avatar billede radok Nybegynder
17. september 2006 - 12:10 #2
Hvordan fik du løst det problem renefriis, jeg har også downloadet en dansk version af messenger 7.5, og den kan heller ikke logge på
Avatar billede renefriis Nybegynder
17. september 2006 - 12:15 #3
Nej der var ikke andet end at vente på de fik rettet det fra deres side :-( så vil gå ud fra det er samme her. vent og se tiden an.
Avatar billede radok Nybegynder
17. september 2006 - 12:16 #4
okay, vil jeg gøre, men en rigtig Router vil vel løse mit problem?
Avatar billede renefriis Nybegynder
17. september 2006 - 12:30 #5
det er jo altid det bedste, men er fejlen fra deres side kan du ikke gøre så meget håber det hjalp :-)
Avatar billede radok Nybegynder
17. september 2006 - 13:03 #6
det hjalp, du kan oprette et svar så du kan få dine points
Avatar billede renefriis Nybegynder
17. september 2006 - 13:12 #7
det er hermed gjord og var da så lidt :-)