Avatar billede hhrt Nybegynder
17. september 2006 - 08:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ekstra antenne

Vi har en router opstillet i et skib, hvor vi kan modtage signaler fra denne til vores bærbare computere. Vi har dog nogle steder hvor der er dårlig eller ingen dækning af det trådløse signal fra routeren.

Er det muligt at sætte ekstra antenner op for den eksisterende router ?? Der er jo 4 stk stik bagi routeren til fast kabelforbindelse. Kan de stik bruges til dette ??
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2006 - 11:26 #1
Hvis du mener det er dem til at tilslutte fra routeren til pc, med kabel, så tager du feJL. jeg tror du må skaffe dig en med bedre rækkevidde. Hvis det kan lade sig gøre.
Avatar billede hhrt Nybegynder
17. september 2006 - 12:52 #2
Jeg mener heller ikke at man kan sætte ekstra antenner på en router, men kan man måske købe en splitter boks og en router mere ?? At købe en router med en bedre rækkevidde tror jeg ikke på da vi er på et skib og der er en masse jern der forhindrer signalet i at komme rundt til alle mand.