Avatar billede bentn Nybegynder
16. september 2006 - 16:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kaos i email rækkefølgen

Der er gået kaos i mine mails mht hvornår den aktuelle email rækkefølge vises. (Jeg bruger Outlook express vs.6 og har XP.)

Jeg plejer at ha' det sådan at de sidste emails altid ligger sig
sig i pænt rækkefølge efter hvornår de er modtaget sendt eller gemt, altså efter datoerne/tider. Så de sidste nye ligger sig nederst bunken. (sidste nye læses nedefra og opad)
f.eks...
den 13.sep
den 14.sep
den 15.sep
osv...

Men nu ligger de forskelligt i dvs mapper. - ligemeget fra, hvlike dato'er det er og om, hvornår de er sendt eller modtaget.
(En fra den den 13 kan ligge længere fremme end en fra den 16 sep)
Når jeg prøver at rette det til under, 'Vis'/'Sorter Efter'...kan jeg godt rette op på en mappe eller to, men kigger jeg så i andre mapper er der så lavet om på hele rækkefølgen igen. - og intet passer mere, kan slet ikke få de sidste aktuelle mails til at ligge rigtigt i alle mapperne (samt under mapper)
(den sidste aktuelle mail kan ligge flere datoer tilbage)
Har aldrig før haft dette problem!

Kan nogen please hjælpe??
vh,
bentn
Avatar billede bentn Nybegynder
16. september 2006 - 19:02 #1
Tænkte nok det ikke var så lige til :(
Avatar billede jimmo Nybegynder
17. september 2006 - 09:24 #2
Hej bentn. Prøv lige BÅDE i Ind-bakken OG i Sendt-bakken at klikke en eller to gange i den grå overskriftlinje over den dato-kolonne, du ønsker mailene ordnet efter, så den lille pil i begge tilfælde vender opad. Hvordan ser det så ud?
Avatar billede bentn Nybegynder
17. september 2006 - 17:21 #3
Problemet er løst. Af en eller anden underlig grund var mit ur gået tilbage til 2002.
Så efter jeg har rettet det (til 20026)ligger de sig nu i den rigtige rækkefølge.
Havde overset det da jeg ikke havde trukket hele datoen frem i menuen..overskriftlinjen.
Derfor kunne jeg ikke forstå hvo'n datoerne kunne ligge så forskelligt....før nu!

tak for input jimmo!!

Lukker Sp.
Avatar billede bentn Nybegynder
17. september 2006 - 17:22 #4
ups der skal jo stå 2006 :)