Avatar billede jann-jensen Nybegynder
15. september 2006 - 22:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Undskyldning til jensoest

Jeg har nu fået opklaret nogle spørgsmål omkring den tråd
http://www.eksperten.dk/spm/729340
hvor jeg var meget vred på jensoest fordi jeg troede, at han havde lagt en dårlig karma. Jeg har nu fået opklaret at det ikke var ham, der lagde den, så derfor vil jeg give dig en uforbeholden undskyldning, og jeg håber, at du tager imod den.
Dernæst vil jeg håbe at vi kan skrive sammen igen uden at tænke tilbage på dette.

mvh
Jann-jensen
Avatar billede jensoest Nybegynder
16. september 2006 - 12:19 #1
Hej Jann-jensen

Undskyldningen er godtaget, og episoden er hermed glemt.

Mvh.
Jens
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
16. september 2006 - 12:41 #2
Fint så kan det være at jeg kan få ro omkring det.
Avatar billede c-holst Novice
16. september 2006 - 18:20 #3
lidt for sjældent, her på E!, at se en mand række hånden frem med en uforbeholden undskyldning, så skulle vi lige tjekke vore karmaer

de var der nok nogen der burde gøre efter