Avatar billede x-spurven Nybegynder
15. september 2006 - 17:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bærbar m. halv skærm

Min bærbar er begyndt at skabe sig, den starter op med halv skærm i opløsning 1400x1050... jeg kører normalt 1280x800. Jeg har for nylig haft formatteret hvorefter den kørte normalt i en uges tid, men nu er den imidlertid ikke nem at arbejde med. Jeg kunne i starten ved utallige genstarter hvor jeg piller batteriet ud få den til at starte normalt, det kunne jeg ikke mere. Så har jeg forsøgt at fjerne driver og grafikkort, og reinstallere, det virker ind i mellem, men jeg må hver gang jeg har haft computeren lukket, prøve mig frem med de forskellige metoder.
Men som nu lykkes det mig at få den igang normalt.

Sætter jeg den i standby eller dvale starter den som normalt og jeg oplever ingen andre problemer end de med skærmen beskrevne, håber nogen kan hjælpe mig. Det er en HP bærbar, grafikkortet er ATI 9200

Hjælp

http://img217.imageshack.us/img217/878/dsc00367ix3.jpg

http://img60.imageshack.us/img60/307/dsc00371wx6.jpg
Avatar billede x-spurven Nybegynder
15. september 2006 - 18:20 #1
Hmmmm hvis jeg starter den op med den underlige opløsning, og går ind manuelt og sætter den til 1280x768, og genstarter, starter den op med 1280x800, sådan kan jeg blive ved med at genstarte, og få normal funktion. Men hvis jeg lukker den, så laver den fejlen når jeg starter WTF!!!
Avatar billede x-spurven Nybegynder
18. september 2006 - 00:21 #2
Nogen bud?
Avatar billede x-spurven Nybegynder
19. september 2006 - 23:05 #3
tak for hjælpen alle sammen... i plejer sgu da at være hurtige