Avatar billede lisa_83 Nybegynder
15. september 2006 - 08:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tilføj ny bruger

Hej,
Jeg vil høre om der er en der kan hjælpe mig med hvilken function jeg skal bruge i php til at tilføje til databasen. Jeg skal lave et login system hvor det skal være muligt at tilføje en ny bruger. Jeg håber jeg har forklaret det godt nok :)

TAK! Lisa
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
15. september 2006 - 08:49 #1
Næsten. Hvis du har en tabel hvor du skal have tilføjet en bruger kan du bruge noget i stil med mysql_query("INSERT INTO brugere VALUES('', '$bruger_navn', '$bruger_kode')");
tabellen har så disse felter: ID , navn, kodeord.
Hvis du vil tilføje en bruger som kan oprette tabeller i databasen kan jeg ikke hjælpe...
Avatar billede lisa_83 Nybegynder
15. september 2006 - 10:29 #2
Det var lige præcis det jeg skulle bruge.. mange tak for hjælpen :)
Go' weekend
Avatar billede arne_v Ekspert
16. september 2006 - 01:58 #3
skulle sw_red_6 ikke have haft de point ??