Avatar billede ogi Nybegynder
18. november 1999 - 21:13 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Vis kilde

er der nogen der ved om man kan fjerne vis kilde under menuen Vis.
Avatar billede jw Nybegynder
18. november 1999 - 21:27 #1
Højreklik på værktøjslinien og vælg tilpas. Så åbner et popopvindue men bare glem det. Du kan nu gå direkte op og klike på "Vis" i menulinen, og så trække punktet væk med venstre museknap.

Når du er færdig lukker du bare popopvinduet.

Det virker i 97'eren (jeg går ud fra vi snakker om Word).

Jeg har ikke lige 2000'eren her hvor jeg sidder lige nu, men prøv det lige.

/jw
Avatar billede mukke Nybegynder
18. november 1999 - 21:41 #2
Hvis jeg forstår meningen med spørgsmålet, er svaret nej.

Du kan ikke gøre så folk ikke kan se din kilde. Lige meget hvad du gør er det aldrig det store problem. Du kan evt. gøre det besværligt med diverse javascripts og frames, men mere end det får du ikke...

(BTW, beklager hvis spørgsmålet er misforstået.)
Avatar billede jw Nybegynder
18. november 1999 - 21:45 #3
UPS - tjaaa jeg musforstod det vist totalt!!!!!!!!!!!!
Gad vide hvilken kategori jeg troede jeg befandt mig i!
(beklager)
/jw
Avatar billede mukke Nybegynder
18. november 1999 - 21:51 #4
JW: Ja det ved jeg ikke.. det er jo ikek nemt at vide når han ikke begrunder sin afvisning.

Det er muligt du har ret i dit svar, jeg tænkte bare det andet også kunne tænkes at være baggrunden :)

Og du har jo altså svaret præcist på det han spurgte om, så du burde jo egentli på pointsene :)
Avatar billede skjoldby Nybegynder
18. november 1999 - 21:52 #5
Ja mugge har ret. Du kan ikke skjule funktionen. Her er tilgengæld en højreklikfunktion:

<script language="JavaScript">
<!-- // Begin hiding from old browsers

// (Rightclick:) This section disables right click in MSIE and Netscape
function right(evnt) {
if (navigator.appName.toUpperCase().match(/NETSCAPE/) != null) {
if (evnt.which >= 2){
alert("Sorry this function is disabled");
return false;
}
else
if (event.button>=2)
alert("Sorry this function is disabled");
}
document.onmousedown=right;
if (document.layers) window.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);
window.onmousedown=right;
// (Resize:) End rightclick disable section

// End hiding -->
</script>
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
18. november 1999 - 22:06 #6
Som ikke virker...
Avatar billede mons7 Nybegynder
19. november 1999 - 08:31 #7
Du KAN også vente på at http://www.jdsoft.dk bliver færdige med at lave deres HTML encrypt program. Efter sigende skulle det gøre sådan at HTML koderne bliver kryptet så man sagtens kan sige vis kilde, men ikke kan tyde koderne!!!

Skjoldby->
Hvis det som DKKarpen siger, at det ikke virker, passer vil jeg da gerne have det færdige script!
Avatar billede Slettet bruger
19. november 1999 - 10:45 #8
her er endendu et script som spærrer højre museknap:

<script language="JavaScript1.2">

/*
Disable right mouse click Script
© Dynamic Drive (www.dynamicdrive.com)
For full source code, installation instructions,
100's more DHTML scripts, and Terms Of
Use, visit dynamicdrive.com
This script last updated:99/04/05
*/

if (document.all)
document.body.onmousedown=new Function("if (event.button==2||event.button==3)alert('The right mouse button has been disabled')")

</script>
Avatar billede mukke Nybegynder
19. november 1999 - 20:01 #9
Jamen for *!"#¤!"#¤!%& man kan bare sige vis kilde fra menulinien.... Det der sikrer ikek noget særligt, men gør det til gengæld muligt at sige "åben i nyt vindue" samt de andre ting i højrekliks-menuen...

Det kan _nemt_ få mig til hurtigt at surfe videre....
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
19. november 1999 - 21:13 #10
ogi>>Hvad er det du vil skjule?
Avatar billede tomb3 Nybegynder
19. november 1999 - 22:48 #11
Du kan indtil videre ikek skjule vis kilde og alle de højreklik scripts der findes kan ike bruges til en skid! Prøv at trykke på windows vindue tasten når du er inde på en side, så kan du igen trykke vis kilde ! Hehe
Avatar billede skjoldby Nybegynder
19. november 1999 - 22:54 #12
JEG har svaret!

DET KAN IKKE LADE SIG GØRE. hehe jeg er 200 point rigere....
Avatar billede one Nybegynder
19. november 1999 - 22:58 #13
phillip>>> tænk lidt på netscape  (:

Andreas
Avatar billede mukke Nybegynder
20. november 1999 - 03:14 #14
Meget godt skjoldby, men hvorfr skulle _du_ dog få pointene??? Scroll lige lidt op :)
Avatar billede skjoldby Nybegynder
20. november 1999 - 16:54 #15
Kan du ikke tage lidt pis mukke?
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
21. november 1999 - 22:51 #16
ogi>>Hvordan kan du uddele points til en funktion som IKKE virker......???
Avatar billede tomb3 Nybegynder
22. november 1999 - 15:26 #17
dkkarpen> ehhh ikke virker ? Den virker i sqda i IE og NS