Avatar billede ace22 Nybegynder
14. september 2006 - 16:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

trådløs netværk

Hej
Jeg har lige fået fullrate. En 10 m/bit linje, så køre perfekt. Har bare et spørgsmål. Når jeg køre trådløs kan jeg kun downloade med ca 400kb/sek. men hvis jeg putter et lan kabel i computeren downloader jeg med lidt over 1 mbit/sek.
Jeg har en d-link 54 m/bit trådløs router.

Mvh

Andreas
Avatar billede kenp Novice
14. september 2006 - 23:05 #1
Tyder på at enten din router eller netkort ikke helt kommer op på den forbindelses styrke som der er brug for. eller også er din router ikke kraftig nok til at levere sådan en ydelse ud på det trådløse netværk.
Avatar billede ace22 Nybegynder
16. september 2006 - 16:08 #2
har bare prøvet med 2 forskellige router en belkin og d-link begge 2 med 54 m/bit. Men prøver lige at slutte en 108 m/bit til både computer og router i næste uge så må vi se om det hjælper