Avatar billede petersen_f Nybegynder
14. september 2006 - 16:29 Der er 3 kommentarer

Sort Skærm Efter Opløsningsændring

Ændrede opløsningen på min Fujitsu Siemens E8020D, havde ikke set at Display Max. Resolution var 1024 x 768. Husker ikke præcist hvad jeg satte den på, men når jeg starter den op nu, kan jeg høre den starter men skærmen er sort. Har forsøgt forgæves at sætte min 19" SAMSUNG fladskærm til, i håb om at den måske kunne klare opløsningen og jeg kunne afklare mit problem.
Hvad skal jeg stille op ?
Avatar billede mtj111 Novice
14. september 2006 - 16:31 #1
Prøv at starte computeren op, hvor du trykker F8 inden Windows-logoet (loading-skærmen) kommer. Vælg Fejlsikret tilstand...

Herfra kan du vælge din skærmopløsning :-)

Michael
Avatar billede petersen_f Nybegynder
18. september 2006 - 09:36 #2
Det var mig selv der havde trådt i spinaten :)
Havde sat en 512 mb ram klods i dimm2 istedet for dimm1. (256 mb på dimm1)
Det kunne den åbenbart ikke lide..
Undskyld ulejligheden og ventetiden hehe...
Avatar billede mtj111 Novice
18. september 2006 - 14:51 #3
Det er i orden :-)

Læg et svar selv, og accepter det, for at afslutte spørgsmålet...