Avatar billede adam0053 Nybegynder
14. september 2006 - 15:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan åbner man en Desktop PC? (tulip)

Jeg har et lille problem, jeg har har arvet en halvgammel Tulip dp 5/133 Desktop PC, den er af den type med en lås i, men uanset hvilken vej den vender, vil den ikke åbne, jeg har løsnet den eneste skrue...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. september 2006 - 16:12 #1
har du ikke et billede af den..?
Avatar billede adam0053 Nybegynder
14. september 2006 - 16:46 #2
for sent, brugte lidt for meget fysisk kraft... desuden er den så antikveret at jeg nok ikke kan bruge den alligevel...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. september 2006 - 17:08 #3
skal man ikke ligesom glide hele overstykket af..imod bagenden.??
Når man altså har åbnet med nøglen.

Men ok.O)
Avatar billede adam0053 Nybegynder
14. september 2006 - 17:29 #4
nej, den sad fast i fronten... også alle de andre dele virkede heller ikke som om de kunne tages ud, men jeg tog CPU'en som souvenir, en Pentium I 133mhz
Avatar billede adam0053 Nybegynder
26. maj 2007 - 17:18 #5
nå, efterhånden længe siden, men jeg tror jeg smadrede den med en hammer til sidst

var alligevel ubrugelig