Avatar billede flemminghave Nybegynder
14. september 2006 - 14:00 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Feedback på Web-Town.dk

Ja jeg er nu kommet så vidt med mit design at det begynder at ligne en hjemmeside.
Så jeg vil derfor gerne høre jeres vurdering af den.
Der er kun lavet forsiden indtil videre, og der mangler stadig noget tekst og fyld på den, men det skulle da være muligt at give en vurdering af den..:-)

Linket er.: http://web-town.dk/test2006/
Avatar billede apo Praktikant
14. september 2006 - 18:30 #1
Pænt klassisk, stilet design. Den røde baggundsfarve i menuen passer godt til den lyse baggrund i indholdsområdet.

Baggrunden (den, der ligger uden om indholdsområdet) er lidt speciel, og jeg kan ikke helt beslutte mig for om, jeg synes om den. Prøv at få farven til at matche baggrundsfarven fra menuen.

Dernæst er jeg ikke begejstret for din adskillelse af logo og indholdsområdet; der mangler noget 'bag' logoet, som forbinder logo og indholdsområdet.

Ellers er det et pænt design.
Avatar billede flemminghave Nybegynder
14. september 2006 - 19:02 #2
Tak for kritikken.

Jeg kan godt se det du mener med baggrundsfarven og logoet.

Jeg prøver lige at lege lidt med det for at se om jeg kan ændre det en smule uden at ødelægge det helt.
Avatar billede mobius6 Juniormester
15. september 2006 - 22:01 #3
texten i midterfeltet er meget bred og det s¿nker l¿sbarheden
og det hj¿lper ikke med til at holde sammen på designet, faktisk medvirker det til at g¸re det hele lidt rodet, selvom det egentligt er ok struktureret.

roll over effekterne på venstre menuen ligner hierakiske knapper, som bruger forventer man at de folder ud, overvej evt at ¿ndre grafikken så det ikke er en pil.

f¸rstegangsindtrykket er ret ok, men man bliver hurtigt lidt "tr¿t" af alt det brune/k¸dfarvede, du kunne fors¸ge dig med lidt grafiske elementer som bruder op på det. (gul, orange kunne v¿re en mulighed)

Den grå text under "udvalgte designs" er praktisk talt ul¿selig
samt dato og tid i h¸jremarginen (men det er mindre kritisk)

overall er det godt på vej, mener du b¸r overveje at hakke 80-100px af den samlede bredde for t g¸re text i midterfeltet mere l¿se venligt, de lange linjer forstyrrer det hele.

enig i at logo/topbar h¿nger og sv¿ver lidt for sig selv, jeg tror du kan klare det ved simpelthen at smide lidt text i toppbaren, fx en "about us" og kontakt" menu bare med ren text 12pkt bold et sted i h¸jresiden.

:-)
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2006 - 22:34 #4
Jeg synes din side er rigtig fin, men en matchende scrollbar ville gøre underværker :D
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2006 - 22:35 #5
Hov, kan godt se det me den matchende scrollbar bliver svær, da baggrunden ikke er "ren" af een enkelt farve.
Avatar billede flemminghave Nybegynder
19. september 2006 - 23:42 #6
Tak for jeres kommentarer..
Jeg vil prøve at se om jeg kan bruge jeres kritik til at forbedre min side. Når jeg er helt færdig vender jeg tilbage igen for at få det vurderet igen.:)

katchii/apo smid lige et svar så kan i få del i pointene...
Avatar billede apo Praktikant
20. september 2006 - 00:22 #7
Kommer her :o)
Avatar billede apo Praktikant
23. september 2006 - 17:08 #8
Tak for points :o)