Avatar billede thth Nybegynder
14. september 2006 - 12:41 Der er 1 løsning

Sortere data i datafelterne i en PIVOT i Excel 2003

Hej ..

Jeg har en pivot og der har jeg kun et felt i dataområdet.

Resultatet vil jeg gerne sortere stigende eller daldende ... Hvpordan gør man det.?

Jeg vil ogå gerne gøre det samme med de data der er i rækkerne ..Hvordan gør man det .?

Takker på forhånd
Avatar billede fobian Nybegynder
15. september 2006 - 22:21 #1
I din pivot tabel skal du højreklikke på et af de grå felter (ikke data-feltet), så kommer der en menu frem, hvor du skal vælge feltindstillinger. I feltindstillinger skal du klikke på knappen "Avanceret". Der kan du vælge hvilket felt der skal sorteres efter og om det skal være stigende eller faldende.