Avatar billede rober Nybegynder
18. november 1999 - 21:07 Der er 4 kommentarer

Vis ikke for ejet ip

Hvordan gør jeg at min hjemmeside kun
kan blive vis til mit IP
Avatar billede cyberesben Nybegynder
18. november 1999 - 21:16 #1
sætter din webserver til kun at vise siden for din IP
Avatar billede mukke Nybegynder
18. november 1999 - 21:42 #2
UHm.... hvad er ideen dog med det?

Jeg vil gætte på at du bruger almidelig dial-up forbindelse(?). I så fald har du ny IP hver gang, og det er derfor ganske enkelt ikek muligt. Hvis du af en eller anden grund kun vil vise den til dig selv, skal du have fat i noget password-beskyttelse.
Avatar billede rober Nybegynder
19. november 1999 - 04:38 #3
nej, jeg skal bruge den på min hjemmeside. og jeg har ejet ip nummer, og ejen server. men det jeg skal bruge den til er at jeg skal have en side som undermenu hvor den skal læse efter mit ip. og hvis det ikke er mit skal den gå tilbage til start side.
Avatar billede Slettet bruger
19. november 1999 - 09:03 #4
Hvorfor lave det i java--- det er da meget nemmere i CGI (Perl osv...)