Avatar billede bds Nybegynder
14. september 2006 - 11:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Frontpage hvordan opretter man en gæstebog

Jeg er lige startet og forsøger mig med Frontpage.
Såå..: hvordan etableres en gæstebog?!! vel noget med skriveadgang til et doc.  i en ellers read-only session...
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. september 2006 - 11:29 #1
Det egner frontpage sig ikke tin, frontpage kan kun arbejde med tekst filbaseret dynamik og kun hvis der er frontpage serverextentions på serveren og resultatet er ikke godt.

Hvis du skal have en gæstebor, så er der masser af færdige løsninger du kan downloade gratis og tilrette. De fleste bruger enten php eller asp til at lave dynamikken.

Undersøg hvad du har af muligheder på dit web hotel og hent så en færdig løsning der er mange muligheder
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. september 2006 - 11:31 #2
Avatar billede bds Nybegynder
25. september 2006 - 08:55 #3
Meget meget fint - jeg takker