Avatar billede Manderss Nybegynder
13. september 2006 - 22:49 Der er 3 kommentarer

Norman Zanda - er det en Virus?

Min PC kører rigtig dårligt. Jeg har en periode ikke haft nogen opdateret antivirus software på den - dumt! ved jeg godt.

Jeg kan ikke kører noget som helst der har noget med antivirus og spyware remove at gøre, da PC lukker vinduet ned ligeså snart jeg åbner dette. Ikke engang Online scanning er muligt.

Kan jeg på nogen måde downloade en bootdisk til Norton Antivirus(er nu opdateret igen)?

Den eneste unormale process der kører er denne Norman Zanda og der er også den som den online virusscanneren på antivirus.dk fandt, hvorefter browser vinduet lukkede. Og siden da virker det som om det går dårligere og dårligere med at åbne prog/browser.
Avatar billede levich Nybegynder
13. september 2006 - 22:55 #1
Norman Zanda er et antivirusprogram. Prøv at hente et program såsom spybot search and destroy http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#spybot. Start programmet og opdater. Ligegyldigt om du kan opdatere eller ej, så genstart i fejlsikret tilstand (tryk F8 ved opstart af computeren) og scan med spybot og slet linjerne med rød tekst.
Genstart computeren og fortæl om det hjalp.
Avatar billede Manderss Nybegynder
13. september 2006 - 23:40 #2
Det er ikke mulig at installere dette, da den lukker installationen, både i normal og i Fejlsikret tilstand
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
13. september 2006 - 23:52 #3
Prøv om du kan køre commandline versionen af A-squared http://www.emsisoft.com/en/software/download/

Vejledning er vedlagt scanneren.