Avatar billede systemx Nybegynder
13. september 2006 - 22:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udarbejdelse af design til programmeringsside ting

y0, straight to business:

Leder efter en hård designer til en side jeg skal ha' stablet på benene. Siden er ikke kommerciel det er ren og skær interesse for et emne og fordi jeg har nogle ting jeg gerne vil dele med communitiet!

Hvad det drejer sig om er at ha en side hvorpå jeg kan udgive kildekoder jeg skriver, tutorials, tekster mm. omkring c++ og php.. Jeg er ikke god til design men til programmering det er derfor jeg requester en designer herinde!

Der kan betales med en smule cash (er på SU såh kan ikke blive mange $$), men ellers i form af point herinde på eksperten, evt. i form af flere posts herinde ved ikke om man må det?

Kravspecifikationen laver vi sammen over IM eller lignende men der er nogle overordnede design krav:

1. siden skal ha et standard layout med en top, 2 sider og 1 midt til content
2. designet skal være hightech/business (seriøst men pænt)
3. den skal kunne udvide sig efter indhold
4. Og den skal ha en blålig nuance

Der er nok point til et fedt design så skriv!!! :)
Avatar billede farhang Nybegynder
13. september 2006 - 22:38 #1
Jeg laver et forslag til i løbet af 1-3 dage.
Avatar billede systemx Nybegynder
14. september 2006 - 12:05 #2
lyder godt.. jer andre må også meget gerne komme med et udkast
Avatar billede jokeren25 Nybegynder
15. september 2006 - 15:36 #3
Hej systemx, jeg vil anbefale 'Joomla' som er et open source cms system der er meget let at installere og opsætte. Systemet kører på php og mysql desuden findes der en masse gratis templates (foruddefineret designs) som man gratis kan hente og installere. Det er super nemt og jeg tror det er en rigtig god løsning for dig. Du kan læse mere på http://www.joomla.dk/ . Jeg har selv haft meget glæde at det.
Avatar billede systemx Nybegynder
08. oktober 2006 - 18:59 #4
Lukker spørgsmålet - lavede mit eget design..